تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۵
مجتبی میرحسینی گفت: گردشگری هوشمند به عنوان نسل چهارم گردشگری می تواند اطلاعات دقیق و مورد نیاز را برای انتخاب مقاصد امن در اختیار گردشگران قرار دهد
کرونا نسل چهارم گردشگری را شکوفا کرد/ بهره مندی از هوش مصنوعی، برگ برنده مقاصد مشتری مدار
مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با شیوع جهانی کرونا ویروس سفر و گردشگری شیوه جدیدی به خود دیده است، در نگاه گردشگران سفرهای هوشمند با توجه به حساسیت های ایجاد شده و جلوگیری از ابتلا به این بیماری شکل گرفته است.

به گفته این مقام مسئول، گردشگری هوشمند در واقع حلقه اتصال سفر با تکنولوژی است که توانسته رفاه و امنیت بیشتری را برای مسافران فراهم آورد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مقاصد گردشگری برای موفقیت در رقابت های پیش رو در دوران جدید به طور فزاینده ای به دنبال ایجاد بسترهای هوشمند هستند تا بتوانند تجربه منحصربه فردتر و حس آرامش بیشتری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهند.

میرحسینی اضافه کرد: گردشگری هوشمند موجب می شود یک مقصد نسبت به دیگر مقاصد مشتری مدارتر عمل و با تحریک تقاضای سفر و ایجاد انگیزه، آرامش خاطر بیشتری برای شکل گیری سفرهای نو ایجاد کند.

وی تصریح کرد: گردشگری هوشمند به عنوان نسل چهارم گردشگری می تواند اطلاعات دقیق و مورد نیاز را برای انتخاب مقاصد امن در اختیار گردشگران قرار دهد و دیگر شاخه های گردشگری را نیز برای تجربه گردشگران بالفعل کند.

به گفته این مقام مسئول، ایجاد اطمینان خاطر با ارائه اطلاعات دقیق از مبدا تا مقصد محقق می شود و اطلاعات با استفاده از تکنولوژی موجود در تلفن های هوشمند و تبلت ها با سرعت بالایی منتقل می شود و گردشگران می توانند به آسانی به آخرین وضعیت مسیر و مقاصد گردشگری از نظر امکانات زیربنایی، روبنایی و بهداشتی دسترسی پیدا کنند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برنده رقابت در نسل چهارم گردشگری مقاصدی هستند که خدمات با کیفیت تر را در سایه اطلاع رسانی و بهره گیری از هوش مصنوعی و اپلیکیشن ها و سایت های هوشمند ارائه کنند.

میرحسینی گفت: سرمایه گذاری و توسعه برنامه های هوشمند و توجه بیشتر به زیرساخت های مورد نیاز گردشگری هوشمند برای افزایش حضور گردشگران ورودی و اعتماد سازی، اولویت سرمایه گذاری و حرکت در ربع قرن ابتدای قرن ۱۵ هجری شمسی در ایران خواهد بود.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchvqnzk23ni-d.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما