تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
مجتبی میرحسینی گفت: حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی پیش از شیوع کرونا نقش عمده ای در جذب گردشگر به سیستان و بلوچستان داشت.
نمایشگاه های داخلی و خارجی موثر در جذب گردشگر به سیستان و بلوچستان/ ظرفیت ویژه جنوب شرق کشور جهت رونق گردشگری مجازی در روزهای کرونایی
مجتبی میرحسینی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: سیستان و بلوچستان با حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی اقدامات موثری را جهت جذب گردشگر انجام داده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه های خارجی آی تی بی برلین آلمان، فیتور اسپانیا، ام آی تی تی مسکو از جمله نمایشگاه هایی بود که توانست در جذب گردشگران خارجی به استان پیش از شیوع کرونا نقش داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: نمایشگاه های گردشگری سلامت عمان، گردشگری امارات و پاکستان هم از جمله نمایشگاه هایی بود که سیستان و بلوچستان با ظرفیت های مختلف خود شرکت کرد و سهم بسزایی در معرفی هنر، صنایع دستی، آثار باستانی و جاذبه های بکر طبیعی استان داشت.

میرحسینی اظهار کرد: امسال با شیوع کرونا و کاهش سفرها، برنامه ریزی ها در جهت گسترش گردشگری مجازی بود، بر این اساس در 6 ماهه اول حدود ۵۵۰ هزار بازدید کننده از ظرفیت‌های مختلف سیستان و بلوچستان به صورت مجازی بازدید کردند.

وی ادامه داد: سایت های گردشگری، اداره کل میراث فرهنگی و هم دیگر شبکه های مجازی مانند اینستاگرام و ... بسترهایی است که جاذبه های گردشگری سیستان و بلوچستان را به صورت مجازی معرفی می کند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هرچه بیشتر در زمینه معرفی آثار باستانی کار شود به همان اندازه می توانیم در سیستان و بلوچستان سرمایه گذار جذب کنیم و نگاه‌ها را به سیستان و بلوچستان تغییر دهیم.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdci5zazrt1apu2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما