تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زاهدان خبر داد: در ایام نوروز با رشد 3 برابری تماس های غیر قابل رسیدگی( مزاحم تلفنی ) به سامانه پلیس 110 مواجه بوده ایم.
بیش از یک هزار و433 تماس غیر قابل رسیدگی به مرکز پلیس110
بیش از یک هزار و433 تماس غیر قابل رسیدگی به مرکز پلیس110
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، سرهنگ جعفری در گفتگو با خبرنگار زاهدانه گفت: در حوزه فعالیت های پلیسی 110 شاهد تماس افرادی هستیم که برای سرگرمی خود، با شماره گیری به این مرکز مانع امداد رسانی به موقع به سایر شهروندان می شوند.
وی افزود:در لحظه ای که یک فرد نیاز به امداد خواهی پلیس دارد این افراد با مزاحمت های خود باعث تداخل در روند امداد خواهی پلیس به سایرین هستند.
وی ادامه داد: در ایام نوروز با رشد 3 برابری تماس های غیر قابل رسیدگی از سوی مزاحمین مواجه شده ایم که تاکنون حدود هزار و433 تماس تلفنی غیر قابل رسیدگی در این سامانه ثبت شده است.
جعفری گفت: اشغال خطوط توسط اینگونه افراد نوعی تجاوز و تضییع حقوق دیگر شهروندان محسوب می شود، لذا خواستار آموزش و نظارت کامل خانواده ها به فرزندان خود در این زمینه هستیم تا با همکاری و مشارکت متقابل بین پلیس وشهروندان شاهد نظم اجتماعی بیشتری در اجتماع باشیم.
فرمانده نیروی انتظامی در پایان با توجه به اطلاع رسانی در خصوص تماس های غیر ضروری افراد به سامانه پلیس 110 خاطر نشان کرد: با افرادی که اقدام به تکرار مزاحمت های پی در پی با این مرکز داشته باشند برخورد جدی از سوی قانون صورت می گیرد، لذا از شهروندان انتظار داریم که فقط در مواقع ضروری تماس گرفته و از اشغال خطوط برای سرگرمی استفاده نکنند.
انتهای پیام/4382 https://www.asrehamoon.ir/vdcdzn09.yt05x6a22y.html
منبع : پایگاه خبری زاهدانه
نام شما
آدرس ايميل شما