تاریخ انتشار :شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
روابط عمومی بیمارستان علی اصغر زاهدان در واکنش به خبر منتشر شده از طرف این پایگاه خبری، ادعای شاکی بیمارستان را رد کرد اما خانواده بیمار کماکان پیگیر بوده و بر گفته خود پافشاری می کنند.
از بیمارستان انکار و از شاکی اصرار/ شاکی:دوربین های مداربسته واقعیت را ضبط کرده اند
به گزارش عصرهامون، صبح امروز مطلبی با عنوان واکنش عجیب پرسنل بیمارستان علی اصغر زاهدان در تکریم ارباب رجوع در این پایگاه خبری منتشر شد که در پی آن روابط عمومی بیمارستان علی اصغر زاهدان با ارسال جوابیه ای مکتوب، این مطالب را رد کرد.
در جوابیه این بیمارستان آمده است: بیمار مزبور در اورژانس بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بستری شده و علاوه بر اقدامات لازم تشخیصی و درمانی، لباس مخصوص بیمار و سایر ملزومات اولیه نیز به خانواده این شیرخوار 9 ماهه تحویل داده شده است که بعد از انجام آزمایشات لازم و سونوگرافی اولیه، پزشکان معالج انجام سونوگرافی مجدد را پس از گذشت 12 ساعت از سونوگرافی اولیه درخواست می کنند تا به تشخیص قطعی بیمار نزدیک شوند.
این جوابیه می افزاید: در این فاصله همراهیان بیمار به طور مکرر درخواست انجام سونوگرافی مجدد را قبل از زمان تجویز شده توسط پزشک مطرح کرده و از توضیحات فنی و کارشناسی کادر پرستاری نیز قانع نمی شوند اما با این وجود پرسنل و نگهبانان بیمارستان ضمن تعامل با اطرافیان بیمار، در زمینه حضور بیش از 4 تا 5 نفر همراهی نیز برای این بیمار مساعدت لازم را انجام داده اند.
در ادامه ذکر شده است: پس از استفراغ بیمار بر روی لباس فرم، همراهیان بیمار در فاصله تامین و تحویل لباس جدید از سوی کادر پرستاری لباس آلوده را به سمت کادر پرستاری پرتاب می کنند. همچنین تهدید، ارعاب و استفاده از الفاظ نامناسب بخش دیگری از اقدامات این فرد در قبال کادر پرستاری بیمارستان بوده است که با وجود تمام این اتفاقات روند ارائه خدمات به این کودک شیرخوار  طبق دستورالعمل های طبّی استمرار یافته و با وجود توصیه مکرر کادر درمانی در زمینه ادامه بستری در بیمارستان و یا  ارجاع به یکی از مراکز فوق تخصصی، ولیّ بیمار با مسئولیت خود کودک را از بیمارستان خارج کرده است و علی رغم صدور خلاصه پرونده توسط پزشک مربوطه، از تحویل آن امتناع کرده است.
دوربین های مداربسته بیمارستان واقعیت را ضبط کرده اند
شایان ذکر است در پی این جوابیه طی تماسی که این پایگاه خبری با خانواده بیمار داشته است آنها نیز تمامی حرف های مطرح شده از سوی بیمارستان را خلاف واقع عنوان کردند و خواستار رسیدگی جدی از سوی مراجع قانونی شدند.
یکی از اعضای خانواده این بیمار افزود: ما به هیچ وجه البسه کثیف را به سمت کادر درمانی پرتاب نکرده ایم که بهترین شاهد برای تصدیق گفته هایمان دوربین های مداربسته ای است که در داخل بیمارستان نصب می باشد.
وی تاکید کرد: هیچ سندی از فیلم های ضبط شده توسط دوربین ها مستند تر نیست و اگر در این فیلم ها نشان داده شود که یک نفر از همراهیان بیمار لباس های بیمار را به سمت کادر درمانی پرتاب کرده و یا این البسه به گوشه ای از بدن پرستاران خورده است حاضریم هرگونه مجازاتی که اعلام شود را با جان و دل پذیرا باشیم.
این شهروند زاهدانی تاکید کرد: بنده هیچ حرف رکیک و زشتی به پرسنل بیمارستان نزده ام که شاهد این مدعا نیز صورت جلسه ای است که از طرف ماموران کلانتری 14 زاهدان نوشته شده و پرسنل بیمارستان نیز با امضاء خود آن را تایید کرده اند.
شاکی این پرونده ادامه داد: روابط عمومی بیمارستان عدم ارائه لباس تمیز را تکذیب کرده اما اگر چنین است پس تصاویر چند دست لباس فرم شسته شده که بر روی نرده های بیمارستان جلوی آفتاب پهن شده تا خشک شوند چیست؟ چرا پرسنل بیمارستان در برابر این تصاویر سکوت کرده و هیچ پاسخی ارائه نکرده اند؟
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdce7p8zfjh87xi.b9bj.html