سه شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۸ ,10 December 2019
0
Share/Save/Bookmark
۰
تاریخ انتشار : شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۸
عصبانیت پادوهای وهابی از تلویزیون چین!
 
پادوهای وهابی در تلویزیون تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال به دلیل اطلاع‌رسانی تلویزیون چین درباره اوضاع ایران، عصبانی شدند.
به گزارش عصرهامون، تلویزیون تجزیه‌طلب ایران اینترنشنال و از حامیان گروهک‌های تروریستی، تلویزیون چین را به دلیل پوشش خبری اعتراض‌های گسترده مردم ایران نسبت به اغتشاشگران و اراذل و اوباش اجاره‌ای ملامت کرد و به این تلویزیون تاخت.
تلویزیون چین در گزارشی خبری، به پوشش خبری راهپیمایی‌های مردم ایران ظرف چند روز گذشته در اعتراض به جنایات اغتشاشگران پرداخت و این گزارش مستند را دروغ نامید!
 
البته تهمت‌زنی و انکار بدیهیات و عصبانیت و یقه‌دری‌های پادوهای وهابی در تلویزیون ایران اینترنشنال کاملا طبیعی است زیرا این شبکه با حمایت مالی دربار کودک‌کش و ضد اسلامی و ضدایرانی سعودی فعالیت می‌کند.
 
مدیر به اصطلاح ایرانی این شبکه علی‌اصغر رمضانپور معاون فرهنگی وزارت ارشاد دوران محمد خاتمی است که همسر خود را مجبور به کشف حجاب کرد.
 
همین تلویزیون در کنار شبکه‌های سلطنت‌طلب مانند شبکه من و تو، اخبار اغتشاش‌ها اخیر در چند شهر ایران را که به بهانه افزایش نرخ بنزین شکل گرفت، کاملا پوشش می‌داد و از اینکه به دلیل قطع بودن اینترنت دسترسی به تصاویر اغتشاشگری و جنایات اراذل و اوباش اجاره‌ای را ندارد، اظهار کلافگی می‌کرد.
 
ایران اینترنشنال با همکاری کارمندان سابق و بهایی بی‌بی سی فارسی و شبکه من و تو و عناصری سلطنت‌طلب مانند نوشابه امیری و همسر ساواکی روزنامه‌نگار و چپ‌نما هوشنگ اسدی اداره می‌شود.
 
منبع: کیهان
انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark
کد مطلب : ۱۱۷۶۶۷


ارسال