سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹ ,26 May 2020
0
Share/Save/Bookmark
۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۵
مدیر کل راهداری سیستان و بلوچستان خبرداد؛
رسیدگی به تخلفات 123 شرکت حمل و نقل جاده‌ای در سیستان و بلوچستان
 
ایوب کرد گفت: به تخلفات 123 شرکت بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای در سیستان و بلوچستان رسیدگی شد.
ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در گفت وگو با عصرهامون از رسیدگی به ۲۶۱ پرونده تخلف شرکت‌ها و رانندگان حمل و نقل عمومی جاده ای مسافر و کالا در استان خبر داد و گفت: این میزان پرونده سال گذشته با هدف پیشگیری از بروز تخلفات، ضمن انجام بازدیدهای میدانی و نظارت‌ توسط بازرسان و کارشناسان این اداره کل انجام گرفت که طی آن 19 جلسه کمیسیون ماده ۱۲مربوط به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل تشکیل و به  ۱۲۳ پرونده رسیدگی شد.

وی مهمترین تخلفات شرکت های حمل و نقل را کسر تجهیزات ایمنی، اخذ بارنامه و صورت وضعیت صوری عنوان کرد و افزود: عمده تخلفات رانندگان نیز عدم رعایت ضوابط تهیه، تنظیم و استفاده از بارنامه و صورت وضعیت، سوء استفاده از کارت هوشمند راننده و اخذ کمیسیون اضافی از رانندگان می باشد.

این مقام مسئول در ادامه با بیان این مطلب که تمام توان خود را برای جلوگیری از تخلفات و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم بکارگیری کرده ایم، تصریح کرد: بر اساس بخشنامه جدید سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از بهمن ماه سال ۹۸ علاوه ‌بر شرکت‌ها و رانندگان متخلف در بخش حمل و نقل جاده‌ای به تخلفات مالکان ناوگان حمل و نقل عمومی نیز در کمیسیون ماده ۱۴ رسیدگی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: مردم، رانندگان و صاحبان کالا برای ارائه شکایات علاوه بر مراجعه حضوری، می توانند از طریق سامانه های تلفنی، اینترنتی و پیامکی 141 جهت رسیدگی سریع به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان موارد خود را پیگیری تا با متخلفان برخورد قاطع صورت گیرد.

انتهای پیام/
 
Share/Save/Bookmark
کد مطلب : ۱۲۲۸۰۶


ارسال