تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۷
در جلسه بررسی وضعیت بهسازی و ترمیم اسکله صیادی پزم ، مهمترین دلیل تاخیر و طولانی شدن این پروژه مشکلات مالی دولت اعلام شد.
طوفانهای حاره ای به دستک رسوبگیر اسکله آسیب زد/مشکلات مالی دولت مهمترین علت تاخیر در اجرای پروژه
به گزارش عصرهامون، به منظور بررسی وضعیت بهسازی و ترمیم اسکله صیادی پزم جلسه ای با حضور محمدشهلی بر مدیرکل شیلات استان، عبدالرحمان پارسا رئیس اداره بنادر ماهیگیری، موسی سالاری رئیس اداره فنی عمرانی و برخی از کارشناسان شیلات استان، حاج ملاعلی مدیر پروژه ونماینده کارفرما، قدیری نماینده مهندسین مشاوره طرح نوح اندیشان و حسینی مدیرعامل شرکت بومشهر پیمانکار پروژه برگزار شد.
 
محمد شهلی بر مدیر کل شیلات استان در این جلسه به تاخیر طولانی در تکمیل عملیات بهسازی و ترمیم پروژه اشاره کرد و گفت:به دلیل وقوع طوفانهای حاره ای و فصل مونسون ضمن وارد آمدن آسیب به دستک رسوبگیر اسکله، رسوب گذاری ‏مجدد حوضچه انجام شده است.‏

وی افزود: در این راستا خواستار تسریع در مطالعات تکمیلی بندر و شروع عملیات لایروبی، ترمیم دستک رسوبگیر و همچنین ‏اجرای آسفالت محوطه بندر، تاکید بر رفع نواقص پروژه در مهلت قانونی هستیم.‏

حاج ملا علی مدیر پروژه نیز مهمترین دلیل تاخیر و طولانی شدن این پروژه را مشکلات مالی دولت اعلام و گفت: تاکنون بیش از 80 میلیارد ریال برای بهسازی و ترمیم اسکله پزم هزینه شده است.

قدیری،نماینده مهندسین مشاوره طرح نوح اندیشان نیز بیان کرد: با شروع مطالعات تکمیلی بندر، بزودی اسناد مناقصه آن تهیه و به سازمان شیلات ایران ارائه خواهد شد .

گفتنی است درطی انجام این پروژه ، احداث اسکله پهلوگیری به طول 100 متر، سالن بهداشتی تحویل آبزیان به مساحت300 مترمربع، ساختمان اداری در دو طبقه به مساحت 300 متر مربع، برقدارکردن اسکله و اجرای شبکه روشنایی، سیستم آبرسانی و ایجاد فاضلاب و احداث بازوی تحویل گیری سوخت انجام گرفته است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcawen6o49nua1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما