تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۱
علیرضا جلالزایی گفت: یکی از راهکارهای افزایش فروش صنایع دستی استفاده از ظرفیت فضای مجازی و نرم افزارهای آنلاین است.
فضای مجازی راهگشای فروش صنایع دستی در روزهای کرونایی/ از ظرفیت نرم افزارهای آنلاین استفاده می شود
علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: یکی از راهکارهای افزایش فروش صنایع دستی استفاده از ظرفیت فضای مجازی است.

وی ادامه داد: بر این اساس سایت فروش سفال کلپورگان به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی راه اندازی شده است و به صورت بر خط اقدام به فروش هنرهای سفالی تولید شده توسطه بانوان صنعتگر روستای جهانی کلپورگان می کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کرونا تاثیر زیادی بر فروش محصولات صنایع دستی داشت، زیرا یکی از راه های فروش حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی بود که با شیوع این بیماری تقریبا به حالت تعلیق درآمد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در حال حاضر نمایشگاه فروش مجازی صنایع دستی در استان گلستان در حال کار است که همه استان ها در سایت این نمایشگاه محصولات خود را بارگزاری کردند و از این طریق به فروش می رسانند.  

وی ادامه داد: امیدواریم در بازه زمانی امسال و با رخت بر بستن کرونا حضور صنعتگران را در نمایشگاه های داخلی و خارجی داشته باشیم و زمینه افزایش تولیدات آن ها فراهم شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین برای افزایش میزان فروش صنایع دستی سیستان و بلوچستان از ظرفیت نرم افزارهای  فروش آنلاین استفاده کردیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان عنوان کرد: صنعتگران می توانند در این ایام کرونایی از فضای مجازی برای فروش محصولات خود استفاده می کنند و ما نیز آن ها را به این سمت هدایت می کنیم اما استفاده از فضای مجازی برای فروش محصولات صنایع دستی رونق یابد مقداری زمانبر است.

انتهای پیام/
 
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcexe8zvjh8xvi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما