پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ ,2 December 2021
0
Share/Save/Bookmark
۰
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱
گزارش دومین روز مرحله نهایی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج؛
رقابت تیم‌های تولید محتوا در ساعات پایانی/ وزیر کار: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک کار بی نظیر در سطح ملی است
 
دومین روز از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با ادامه رقابت تیم های حاضر در حال برگزاری است.
به گزارش عصرهامون به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین روز از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با ادامه رقابت تیم های حاضر در حال برگزاری است.
صد و هشت تیم شرکت کننده در این رویداد در حال تکمیل تولیدات خود در سه محور بازی سازی، انیمیشن و نرم افزار ویژه تلفن همراه هستند.
 
بر اساس آمار ارائه شده، ۴۸ تیم حاضر در رقابت در حال تولید انیمیشن، ۳۰ تیم در حال تولید نرم افزار ویژه تلفن همراه و ۲۹ تیم نیز در حال تولید بازی ویژه تلفن همراه هستند.
 
این رقابت تا ساعت ۱۳ فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت و پس از پایان زمان تعیین شده، داوران ضمن بررسی تولیدات، تیم های برگزیده را انتخاب خواهند کرد.
 
مراسم اختتامیه این رویداد پنجشنبه شب و با تجلیل از نفرات برتر انجام خواهد شد.
 
فیلم/ رقابت تنگاتنگ شرکت کنندگان سومین رویداد تخصصی بسیج در دومین روز
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:
 
امروز مانند دوران دفاع مقدس  باید توانمندی های جوانان در فضای مجازی منسجم شود
 
سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیروهای مسلح صبح امروز از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.
 
وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه خوشبختانه احساس می شود یک شبکه منسجم قصد دارد عملکرد جوانان مستعد در استانها را در حوزه فضای مجازی سامان دهی کند، گفت: در دوران دفاع مقدس نیز ظرفیت و توانمندی جوانان ساماندهی شد، باید مانند همان دوران توانمندی جوانان امروز نیز در حوزه فضای مجازی یکپارچه و منسجم شود.
 
سردار شکارچی با بیان اینکه اگر بخواهیم طبق فرمایش مقام معظم رهبری دشمن را از فضای مجازی بتارانیم باید ظرفیت های کل کشور را متحد کنیم تصریح کرد: آنچه در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج شاهد هستیم در حقیقت محور وحدت کل کشور در تولید انیمیشن و نرم افزار و بازی های رایانه ای که خلاقیت ها و استعدادها کشف شده تا به صورت ویژه بر روی این استعدادها و خلاقیت ها سرمایه گذاری کرده و ضمن اشتغال سازی برای کشور ، مانع از وابستگی ما به سایر کشور ها در تولیدات دیجیتال خواهد شد.
 
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز یکی از نیازمندی های ضروری کشور است تصریح کرد: اینکه همه استانها در این رویداد نقش آفرین هستند نشان می دهد که هر استان براساس اقتضائات خودش تولید محتوا کرده و برای بسیج و کشور برکات بسیاری را به دنبال خواهد داشت.
 

معاون فضای مجازی رسانه ملی:
 
رویداد تولید محتوای بسیج منشا خوبی برای تحول زیست بوم تولید محتوا در کشور است
 
غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی صبح امروز در حاشیه بازدید از مرحله نهایی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در مورد ارزیابی خود از این رویداد، گفت: برگزاری رویدادها یکی از بهترین فرصت های جبهه انقلاب است، زیرا یک جریان انسانی درست از کل کشور در حوزه تولید محتوا در تراز انقلاب اسلامی در آینده را ایجاد خواهد کرد.
 
نوری ادامه داد: محتوا به شدت به نیروی انسانی وابسته است و نیروی انسانی خلاق، جوان و با انگیزه در کل کشور وجود دارد و در شرایطی می تواند رشد کند و به جایگاه ملی برسد که در بستری مثل رویداد تولید محتوای بسیج دیده شود. از این جهت این مدل رویدادها بسیار ارزشمند است.
 
معاون فضای مجازی صدا و سیمای اظهار کرد: به دوستان در برگزاری این رویداد خسته نباشید می‌گویم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.
 
وی در مورد نقش این برگزاری این رویداد در بومی سازی تاکید کرد: طبیعی است که از هر میزان نیروی انسانی توانمند در داخل حمایت می کنیم در نتیجه آن تولید محصول فرهنگی مصرفی، بومی می‌شود.
 
نوری گفت: این رویداد خیلی اثر گذار است زیرا محصول فرهنگی بومی در شرایطی میتواند رشد کند و ویژگی‌های داشته باشد، به همین دلیل تاکید دارم به جوان‌های خلاق تاکید دارم زیرا خلاقیت را برجسته می‌کند. امروز باید با جریان انسانی برای تولید محتوا طرف باشیم یعنی هر کسی خلاق تر  توانا تر و با انگیزه تر باشد، فرصت رشد دارد؛ از این جهت این رویداد می‌تواند منشأ خوبی برای تحول زیست بوم تولید محتوا در کشور باشد.
 
معاون فضای مجازی رسانه ملی در مورد نقش صدا و سیما در حمایت از این گونه رویدادها و تولید محتوا گفت: قطعا صدا و سیما وظایفی دارد و حمایت خواهد کرد، الان باید با دوستان و برگزاری این همایش بتوانیم مدل‌های این همکاری را ایجاد کنیم. در کل نیاز به یک سیستم زیست بوم ایرانی در تولید محتوا داریم که پایه آن جریان انسانی خلاق و جوان است.
 
مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صدا و سیما:
 
رویداد تولید محتوای بسیج یک شتاب دهند در بومی سازی و معرفی افراد خلاق است
 
حمید رضا زندی مدیرکل فضای مجازی معاونت استان‌های سازمان صداوسیما امروز در حاشیه حضور در سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  در گفت‌‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برگزاری این رویداد را اتفاق بسیار بزرگی در سراسر کشور دانست و گفت: برگزاری آن به معرفی و شناساندن افراد و گروه‌های مختلف در حوزه تولید محتوا نقش مهمی دارد. بخصوص افرادی که پنهان بودند و دیده نمی شدند، اما این رویداد و برگزاری آن افراد را به جامعه معرفی می کند.
 
وی با اشاره به نقش بسیج و گستره فعالیت آن، گفت: برگزاری این رویداد یکی کارهای بزرگ است که می‌تواند در سراسر کشور با معرفی افراد خلاق در حوزه فضای مجازی و تولید باعث خلاقیت شود‌.
 
مدیرکل فضای مجازی استانهای صدا و سیما ادامه داد: برگزاری این همایش در بومی سازی و ایجاد یک حوزه رقابتی نقش مهمی دارد و در این رقابت افراد معرفی می‌شوند. با توجه به اینکه در کشور به این سمت حرکت می کند، حتماً می‌تواند بومی سازی خیلی از بخش ها را نهادینه کند و یک محصول بسیار خوب معرفی شود و تامین پیدا کند.
 
زندی گفت: این رویداد میتواند در بخش‌های مختلف باعث بومی سازی شود و یک شتاب دهنده برای حوزه تولید محتوا و فضای مجازی باشد و اتفاق بسیار بزرگی است.
 
 
بهمنی اعلام کرد:
 
حمایت مادی و معنوی وزارت ارشاد از برگزیدگان سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج
 
محمدرضا بهمنی رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز از مرحله نهایی سومین رویداد ملی تولید محتوای بسیج بازدید کرد.
 
وی پس از بازدید از غرفه‌ها در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ابتدا هفته بسیج را به همه بسیجیان کشور تبریک می‌گویم؛ همچنین از دوستانمان در سازمان بسیج و فضای مجازی تشکر می‌کنیم که این رویداد را با همت مضاعف‌تری نسبت به سال‌های قبل برگزار می‌کنند.
 
وی با اشاره به رویداد تولید محتوای بسیج، گفت: اساساً در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه نیازمند تحول جدی هستیم که مفهوم مرکزی این تحول این است که الگوی حکمرانی در فضای فرهنگ و رسانه بایستی تغییر کند که الزاماتی دارد، یکی از مهمترین الزامات، تقویت تولید محتوا حوزه فرهنگ است.
 
 رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: آنچه می تواند به تغییر کمک کند، حداقل دارای دو مولفه است که نخست شبکه سازی در فضای فعالان فرهنگی و حوزه دیجیتال و رسانه و دیگری آموزش و توانمندسازی این افراد است.
 
بهمنی بیان کرد: برگزاری اینگونه رویدادها کمک موثری به شبکه ساری فعالان و آموزش می‌کند، یعنی  اینکه ظرفیت‌های نقاط مختلف کشور همدیگر را شناسایی می‌کنند و با هم ارتباط میگیرند. این رویداد به این موضوع کمک خواهد کرد.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: در حوزه آموزش و توانمند سازی این افراد هم از حیث ارتباط گیری و هم در بخش مشورتی- مشاوره‌ای و مشاورین می‌تواند کمک کند. در واقع پیگیری این موضوع خیلی مهم‌تر از برگزاری این رویداد است.
 
وی تصریح کرد: چالشی ما داریم این است که رویدادها در مرحله اختتامیه پایان پیدا می‌کنند در حالی‌که رویدادها برای آغاز یک موضوع دیگر است و آن شناسایی ظرفیت‌ها و حمایت از آن است.
 
بهمنی ادامه داد: لازم و مهم است که  پس از برگزاری اختتامیه و شناخته شدن برگزیدگان در مرحله ملی و استانی در این رویداد، این ظرفیت‌های شناسایی شده و برگزیده‌های برتر تحت حمایت دستگاه‌های مختلف قرار بگیرند.
 
رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت ارشاد گفت: خود دوستان در سازمان بسیج پیگیر این موضوع هستند و آن را مدنظر قرار دارند، البته ما هم در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در بازدیدی که داشتم، اعلام کردم افراد ایده‌ها و محصولاتشان را که برگزیده می‌شود به وزارت ارشاد اعلام و عرضه کنند تا در حد مقدور با تسهیلات و معرفی بتوانیم برای ورود به بازار حمایت‌های داشته باشیم.
 
وی در ادامه پیشنهاد داد: موضوع مهمی که نیاز به کار دارد سناریو سازی و استانداردسازی در تولیدات است که برگزاری این رویداد میتوانست این گونه باشد که موضوعات مثلا یک هفته قبل از برگزاری اعلام شود تا افراد بتوانند سناریوهایی داشته باشند و بعد از آن را در اینجا پیاده سازی کنند.
 
بهمنی در مورد ارزیابی از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نیز اظهار کرد: ظرفیت های در اینجا مشاهده می‌شود و پیشرفت‌هایی را مشاهده می‌کنیم. تیم‌های جوان و با ایده و انگیزه در این رویداد وجود دارد که البته نیازمند تکمیل و تقویت برخی موارد است که اشاره کردم.
 
 رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش این رویداد در بومی سازی تولید محتوا، اظهار کرد: این رویداد به گونه‌ای یک نوع بومی سازی است که می‌تواند به رشد این بومی سازی کمک کند، البته این موضوع بستگی به حمایت‌های بعدی از ظرفیت‌های شناسایی شده دارد؛ به همین دلیل نباید این رویداد با اختتامیه تمام شود و باید نقطه آغازی باشد.
 
این مقام مسئول ادامه داد:با اقدامات تقویتی و توسعه‌ای بومی سازی صورت می‌گیرد.
 
وی در مورد حمایت های وزارت ارشاد، گفت: تلاش ما این است که از برگزیده‌های این رویداد حمایت کنیم و حتی این آمادگی را داریم که با این افراد ارتباط بگیریم و نسبت به آموزش، توانمند سازی، تسهیلات و معرفی محصولاتشان  اقداماتی را انجام دهیم.
 
حجت الاسلام تویسرکانی:
 
از طریق فضای مجازی می توان مکتب شهید حاج قاسم را به همه معرفی کرد/ رویکرد تولید محتوای دیجیتال بسیج عامل کشف استعدادهای فضای مجازی
 
نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه ساخت فیلم و بازی های رایانه ای می تواند قهرمانان کشورمان را به همه معرفی کند تصریح کرد: باید بلد باشیم هزاران حاج قاسمی را که در این کشور وجود دارند از طریق فضای مجازی معرفی کنیم.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام تویسرکانی، نماینده ولی فقیه در بسیج بعد از ظهر امروز از مرحله نهایی رقابت های سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بازدید کرد.
 
در حاشیه این بازدید حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه بنیاد تعاون بسیج می تواند عهده دار حمایت از این طرفیت ها باشد، گفت:باید از این استعدادهایی که در فضای مجازی وجود دارد استفاده کرد، این همه استعداد در فضای مجازی وجود دارد اما متاسفانه فضای مجازی ما در دست دشمن است چرا که ما مقصریم و کوتاهی کردیم.
 
وی با اشاره به اینکه امیدواریم در دولت سیزدهم وزارتخانه هایی که مربوط به بخش فرهنگ و فضای مجازی هستند عقب ماندگی ها را جبران کنند تصریح کرد: با برگزاری این رویدادها استعدادها و مغزهای خدادادی کشف خواهد شد، باید دیگران از ایده هایی که جوانان ما خلق می کنند بهره برداری کنند، این رویداد نباید با اختتامیه پایان پیدا کند بلکه باید طرح و برنامه ای ارائه شده تا به این ایده ها استمرار بخشیده شود.
 
حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به اینکه بسیج یک اقیانوس است و ما در قبال آن مسئولیت داریم گفت: دولت باید از انرژی بسیجی استفاده کند چرا که همه آماده خدمت، جهاد و تلاش هستند، باید زمینه سازی و تسهیل گری صورت گیرد تا از این ظرفیت ها استفاده شود.
 
نماینده ولی فقیه در بسیج با اشاره به اینکه ساخت فیلم و بازی های رایانه ای می تواند قهرمانان کشورمان را به همه معرفی کند تصریح کرد: باید بلد باشیم هزاران حاج قاسمی را که در این کشور وجود دارند از طریق فضای مجازی معرفی کنیم، شهیدان بابایی، خرازی، همتی، حججی هر کدام یک نمونه از مکتب حاج قاسم هستند که باید معرفی شوند و فضای مجازی بهترین بستر ساز برای این امر است.
 
 
 
رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مطرح کرد:
 
شناسایی نسل‌های گمنام فضای مجازی در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج/ لزوم حمایت دستگاه‌ها از رویداد
 
عباس محمدیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در حاشیه بازدید از مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛اظهار کرد: سطح برگزاری رویداد نسبت به سال‌های گذشته بسیار پیشرفت قابل توجهی هم از لحاظ کیفی و هم کمی داشته است.
 
وی افزود: برگزاری این رویداد یک فرصت استثنایی است تا افراد با هم رقابت کنند و به نوعی اقدامات خیلی خوبی انجام شده است.
 
محمدیان گفت: در این رویداد نسل‌های گمنام فضای مجازی معرفی می‌شوند و می‌تواند در راستای تولید ملی، کارآفرینی، ایجاد اشتغال و تاثیرگذاری در فرهنگ سازی اثر گذار باشد و از افراد بهتر استفاده شود‌.
 
رئیس سازمان بسیج رسانه کل کشور در مورد تاثیر برگزاری این رویداد بر بومی سازی تولید محتوا، تاکید کرد: امروز در یک جنگ نابرابر قرار داریم و این حرکت ها سرآغازی برای فتوحات بزرگ‌تر است، هرچند که فاصله زیاد هست ولی بازهم ظرفیت‌های و استعدادهایی که شناسایی شده، همه قدرت بالقوه ای است که می‌توان دور یکدیگر جمع شوند و حداقل فاصله‌ها را کم کنند.
 
محمدیان گفت: شاید نتوانیم با سرعتی که کشورهای بیگانه روی تولید محتوای دیجیتال کار می‌کنند، حرکت کنیم ولی می‌توان فاصله را کم کرد.
 
وی تاکید کرد: انشا الله دستگاه‌ها پای کار بیایند و از این رویداد و جریان‌های این چنینی حمایت کنند تا به یک رویداد ماندگار در تاریخ ثبت شود.
 
عبدالملکی در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد؛
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج یک کار بی نظیر در سطح ملی است
 
حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عصر امروز در حاشیه بازدید از محل برگزاری سومین مرحله نهایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در پاسخ به سوال خبرنگار دانا در خصوص اثرگذاری این نمایشگاه در بومی سازی تولیدات دیجیتال و فضای مجازی در کشور گفت: قطعا برگزاری این رویدادها با محور تولید محتوای دیجیتال بسیج در بومی سازی عرصه دیجیتال اثرگذار است و جوانانی زیادی در کشورمان با محور تولیدات تولیدات دیجیتال آشنا هستند و به دلیل اینکه گوشی تلفن همراه هوشمند و یا لب تاپ و تبلت در اختیار جوانان زیادی است، بهترین فرصت برای ورود جدی به عرصه تولیدات بومی دیجیتالی در کشور است.
وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل دسترسی اکثریت جوانان و نوجوانان به شبکه های اینترنت وفضای مجازی، جدا از ضعف هایی که در حوزه شبکه اطلاعات ملی وجود دارد، بچه هایی خلاق و علاقمند در این عرصه هستند که باید با سازماندهی و هدایت از این جوانان، آنان را در مسیر پیشرفت و خلاقت در عرصه دیجیتال کشور سوق داد و یقینا می توانند بهترین دستاوردهای را در این عرصه برای کشورمان به ارمغان داشته باشند. 
 
 عبدالملکی با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور به عرصه اقتصاد دیجیتالی گفت: حجت الاسلام رئیسی و دولت در بحث اقتصاد دیجیتالی تاکید ویژه ای دارند و رئیس جمهور در جلسه امروز هئیت دولت، تاکید داشت که باید از بسترهای اقتصاد دیجیتالی  برای ایجاد اشتغال و تقویت اقتصاد کشورمان بهره برد و این یکی از مهمترین گام ها در زمینه رشد و توسعه اقتصادی کشور با استفاده از عرصه دیجیتالی است. 
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به ویژگی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: این رویداد ویژگی های زیادی دارد و می تواند برای تحقق بخشی گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی موثر واقع شود و نباید از حق گذشت که فضای مجازی و عرصه دیجیتالی، در فرهنگ سازی کشورمان و همچنین پویایی جامعه نقش ویژه ای دارد و باید برای تولیدمحتوا در این عرصه، گام های موثری برداشته شود. 
 
 وی تاکید کرد: عرصه دیجیتال و فضای مجازی در کشورمان در جهت اشتغال زایی موثر واقع شده است و اقتصاد دیجیتال بستر خوبی برای ایجاد اشتغال پایدار در موضوعات مختلفی همچون انیمیشن، بازی های رایانه ای و سایر محصولات فناوری اطلاعات فراهم کرده است و یقینا این کار بسیج در عرصه تولیدات محتوای دیجیتال بسیج، یک کار بی نظیر در سطح ملی است.
 
عبدالملکی در خصوص حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عرصه های تولیدات محتوای دیجیتال بسیج  افزود: در آینده نزدیک با برگزاری نشست های مشترک با مسئولان سازمان فضای مجازی بسیج، فرصت ها برای تقویت همکاری ها و تعاملات را ارزیابی می کنیم و یقینا تلاش خواهیم کرد که از این عرصه، حمایت ویژه ای صورت بگیرد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان با بیان اینکه تولیدات دیجیتالی کشور می تواند نقش موثری در ترویج فرهنگ و تمدن اسلامی داشته باشد، گفت: ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی، کار جهادی، آموزش و مهارت و... با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دیجیتالی می تواند در میان نسل های امروزی نهادینه شود. 
 
 
 
سردار آزادی در حاشیه بازدید از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مطرح کرد؛
 
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج باعث خلق آثار ارزشمند در عرصه دیجیتالی می شود
 
 سردار عبدالرضا آزادی معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه بازدید از محل برگزاری سومین مرحله نهایی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در با اشاره به اثرگذاری این رویداد بزرگ در بومی سازی تولیدات دیجیتالی و فضای مجازی در کشور گفت: اینکه استعداهای درخشان در زمینه دیجیتال و فضای مجازی از هر استان در یک رویداد بزرگ گرد هم می آیند تا با یکدیگر در عرصه دیجیتالی رقابت کنند، یک کار ماندگاری است که چرا که فکر،ذهن و توان جوانان ایرانی را می سنجد و باعث تولید و خلق آثار ارزشمندی در این عرصه می شود که یقینا این کار در بومی سازی و اعتلای ایده های خوب دیجیتالی در کشور موثر است.
 
 
وی با اشاره به رونمایی از بازی رایانه‌ای "فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی" با محوریت شهید قاسم سلیمانی که قرار است در اختتامیه این رویداد رونمایی شود، گفت: هر کار خوبی از ایده پردازی و سوژه پردازی آغاز می شود و در حال حاضر بازی های رایانه ای بخشی از اوقات فراغت جوانان ما را در برگرفته است و نیاز است که با سوژه پردازی دقیق، جوانان ما در این حوزه هم وارد شوند؛ 
 
سردار آزادی تاکید کرد: آمارها نشان می دهد بیش از 80 درصد از بازی های رایانه ای، خارجی است و مجموعه سازمان فضای مجازی بسیج مبتنی بر حوادث دفاع مقدس، دفاع از حرم حضرت زینب(س) و شخصیت هایی همچون سردار حاج قاسم سلیمانی و نقش آفرینی اش در جبهه مقاومت، اقدام به کار ساخت بازی رایانه ای کرده که یک اتفاق مبارک است. 
 
وی در پایان گفت: این بازی های رایانه ای و دیجیتالی بومی در کشورمان همچون بازی "فرمانده مقاومت؛ نبرد آمرلی" می تواند به عنوان آثار فاخر شناخته شود و روز به روز باعث کاهش وابستگی مان در این زمینه می شود.
 
در حال تکمیل...
 
 
در حال بروزرسانی ...
 
Share/Save/Bookmark
کد مطلب : ۱۴۳۹۰۱


ارسال