تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۴
در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در توجه به تولیدات داخلی کشور، متاسفانه بی‌کیفیتی محصولات به ویژه در زمینه خودروهای داخلی و از سویی عدم پاسخگویی صحیح مدیران نمایندگی ایران خودرو در استان‌ها، سبب نارضایتی‌ مردم شده است.
نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان از خدمات پس از فروش ایران خودرو
نارضایتی مردم سیستان و بلوچستان از خدمات پس از فروش ایران خودرو
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون، در چند سال اخیر بحث خرید خودرو داخلی رونق جدی به خود گرفت به ویژه بعد از دغدغه‌‌های رهبر معظم انقلاب که راهبردهای اقتصاد مقاومتی را در سطوح مختلف کشور مطرح کردند.
در همین راستا، یکی از همشهریان سیستان و بلوچستان با لبیک به این فرموده رهبری انقلاب در تاریخ سوم دی ماه سال 92 اقدام به ثبت‌نام سه ودیعه‌ای یک دستگاه خودرو پژو 405 با تاریخ تحویل 31 اردیبهشت 93 کرد که خودرو با تاخیر یک هفته‌ای تحویل این شهروند شد.
محمود اسماعیل‌نژاد در این باره به تسنیم اظهار کرد: در هفتم خردادماه جاری، خودرو خود را از نمایندگی 4201 آذرخشی تحویل گرفتم.
وی بیان کرد: به خاطر کارمند بودن در شهرستان چابهار سریعا به زاهدان مراجعه کردم و پس از تحویل، خودرو را در منزل یکی از بستگان گذاشته و به چابهار برگشتم.
این شهروند افزود: ایام بزرگداشت سالگرد ارتحال امام (ره) سبب تعطیلی چند روزه شد و به زاهدان آمدم و خودروی خود را تست زدم در بدو حرکت اولیه، کیت چراغ و آمفنامات ماشین سوخت که برایم جالب بود.
اسماعیل‌نژاد گفت: به دلیل تعطیلی نمایندگی‌ها به یکی از سیم‌کشی‌های اتومبیل سطح شهر مراجعه کرده و در حین چک کردن ماشینم متوجه نشت آب و روغن از سیلندر شدم که پس از نظرخواهی از چند تعمیرکار، ماشین را به منزل بازگردانده و مجدد در 17 خردادماه به نمایندگی 4211 زاهدان مراجعه کردم.
وی عنوان کرد: پس از ورود به نمایندگی و بررسی‌های صورت گرفته، کارشناس فنی اعلام کرد موتور از ناحیه سیلندر دچار شکستگی است، گیربکس از ناحیه خشابی دنده 5 خراب است، سیم‌کشی نقص فنی دارد و چون قطعه با قطعه برق سوار شده بر روی ماشین آشنا نبودند، قرار شد که عکس گرفته و از تهران درخواست کالا کنند.
این شهروند اظهار کرد: همچنین شیشه جلو ماشین نیز به صورت غیر اصولی وصل شده بود که آن را هم تایید کرد.
اسماعیل‌نژاد گفت: اما با گذشت یک هفته، نمایندگی به دلیل بدهی داشتن به تهران از ثبت درخواست در سامانه امداد خودداری کرد و در آخر متاسفانه با نامه پیوست اعلام کرد که تعویض موتور و گیربکس هیچ سودی برای نمایندگی ندارد و شما به نمایندگی دیگری مراجعه کنید.
وی با انتقاد شدید از این‌گونه برخوردها افزود: واقعا این رسم انصاف و تکریم ارباب رجوع است که در راستای حمایت از تولیدات داخلی قدم برداشته اما باید این‌گونه رفتار شود.
انتهای پیام/9031 https://www.asrehamoon.ir/vdcba0bs.rhbafpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما