سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸ ,21 January 2020
3
Share/Save/Bookmark
۱
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۲۷
عصر هامون گزارش می دهد؛
نارضایتی مردم از نحوه خدمات رسانی شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان/ مسئولان پاسخگو نیستند
 
این روزها واژه هایی مثل کمبود بودجه ،امکانات، تجهیزات و زمان به عنوان دلیلی برای زیر کار در رفتن بعضی مسئولین در امر خدمات دهی به شهروندان شده است .
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، گرچه در دنیای فناوری اطلاعات هستیم و کیفیت یک ضرورت اجتناب ناپذیر در خدمات ارتباطی به شمار می رود متاسفانه نامطلوب بودن خدمات تلفن ثابت و اینترنت شهرستان زاهدان و عدم ارائه خدمات لازم برای تلفن ثابت علاوه بر ایجاد مشکلات متعدد برای شهروندان، نارضایتی های بی شماری را در این شهر ایجاد کرده است.
در دنیای امروز و عصرفناوری اطلاعات، فراهم آوردن خدمات ارتباطی مطلوب و با کیفیت ضرورتی اجتناب ناپذیر است چرا که این نوع خدمات نقش تاثیر گذاری در مناسبات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد و برای عقب نماندن از دنیای اطلاعات لازم است تا شرکت مخابرات نیاز مردم را در افزایش کیفیت و توسعه خدمات ارتباطی برطرف کند.
اما آنچه امروز در شهرستان زاهدان با آن مواجه هستیم نامطلوب بودن خدمات تلفن ثابت و اینترنت و عدم ارائه خدمات لازم برای رفع قطعی های تلفن ثابت است که باعث بروز مشکلات متعدد برای مشترکان شده و یکی از نیازهای اساسی دنیای امروز یعنی تلفن و اینترنت که موجب رونق کسب و کار، درآمد و زمینه ساز ارتباطات عمومی می شود، نادیده گرفته شده است.
داشتن یک خط ثابت تلفن، رویایی در عصر ارتباطات
یکی از شهروندان زاهدانی به خبرنگار اجتماعی عصر هامون گفت: حدود 2 ماه است که خط تلفن ثابت ثبت نام کرده ام اما تا کنون پیگیری ها و مراجعه های مکرر تاثیری نداشته و داشتن خط تلفن ثابت مانند یک رویا در عصر ارتباطات شده است.
وی ادامه داد: پس از هر بار مراجعه به مرکز خرابی تلفن مخابرات مسئولین مربوطه عنوان داشتند که در سامانه 117 که سامانه خرابی تلفن می باشد شماره تلفن خود را ثبت نمایید تا مسئولان مخابرات در اسرع وقت وصل نمایند که متاسفانه پس از 3 بار ثبت در این سامانه هیچ واکنشی از سوی مسئولان این شرکت صورت نگرفت.
پیگیری جهت رفع مشکل سرقت کابل تلفن صورت نمی گیرد
شهروند دیگری در ادامه با بیان اینکه حدود سه ماه قبل کابل تلفن ما را در خیابان مولوی به سرقت بردند افزود: با وجود مراجعه مکرر به شرکت مخابرات واحد خرابی تلفن هیچ مسئولی جهت پیگیری و رفع مشکل مراجعه نکرده است.
 رئیس اداره مخابرات سیستان و بلوچستان پاسخگو نیست
گفتنی است برای تکمیل این گزارش و طرح سوالات شهروندان و دریافت پاسخ مناسب به سراغ رئیس اداره مخابرات سیستان و بلوچستان رفتیم ولی متاسفانه با توجه به وقت هایی که به خبرنگار عصر هامون داد و حتی ارائه سوالات به صورت مکتوب، وی فرصت پاسخگویی به سوالات این پایگاه خبری را پیدا نکرد.
در پایان امیدواریم شرکت مخابرات استان سیستان و بلوچستان با احساس مسئولیت بیشتری در قبال هزینه های قابل توجهی که از مشترکان دریافت می کند به ارائه خدمات واقعی، مطلوب و شایسته پرداخته و زمینه رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان را فراهم کند.
انتهای پیام/9031
 
Share/Save/Bookmark
کد مطلب : ۶۱۳۸۷


ارسال
farhad
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ۰۸:۱۶
س اینا که چیز تازه ای نیست خودم خیابان رجایی 44 شراغ دارم که کابل های تلفنو با جعبه اش سرقت کردن بعد پشت سر گذاشتن هفت خوان رستم بعد شش ماه اومدن وصل کرده که ما مجبور شدیم روی سیم ها و جعبه رو با گچ و سیمان بپوشانیم تا دوباره سرقت نکنند و مخابرات دوباره تو زحمت نیفته؟؟؟
 
۱۳۹۳/۰۸/۲۵ ۱۷:۰۶
و به همه اینها اضافه کنید که برای اینکه بتونیم به یک موبایل حتی همراه اول زنگ بزنیم باید سه چهار بار بگیریم تا بعد از بوق های اشغال متعدد شاید موفق بشیم
 
محمدیوسف رادوزهی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۷/۰۱/۲۹ ۱۳:۲۶
سلام.سیم تلفن داخل خیابان سرقت شده قبل از سال.. میتونم خودم درست کنم .