در حالی که سیستان و بلوچستان یکی از هدف های گردشگری کشور است اسکان مسافران و گردشگران همواره در مدارس و مهمانسراهای دولتی فعالان صنعت هتل داری در استان را نگران کرده است.
گزارش عصر هامون از سایه مدیریت دولتی بر هتلداری؛
هتل داری ظرفیتی مغفول در سیستان و بلوچستان/ اسکان مسافران در مهمانسراهای دولتی؛ وظیفه یا اجبار؟
4 شهريور 1394 ساعت 12:46
در حالی که سیستان و بلوچستان یکی از هدف های گردشگری کشور است اسکان مسافران و گردشگران همواره در مدارس و مهمانسراهای دولتی فعالان صنعت هتل داری در استان را نگران کرده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، آماده سازی مدارس و مهمانسراهای دولتی همواره در طول تابستان و ایام تعطیلات سبب شده تا حضور مسافران در مراکز دولتی خلاصه شود و به تعبیر فعالان صنعت هتل داری از آفات رونق این صنعت و روند احیای مراکز اقامتی در استان کاسته شود.
مهمانسراهای دولتی معضل صنعت هتلداری سیستان و بلوچستان
مجتبی میرحسینی معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه مهمانسراهای دولتی معضل صنعت هتلداری سیستان و بلوچستان شده است، گفت: کیفیت خدمات از مهمترین مباحث در رقابت پذیری مراکز اقامتی در صنعت هتلداری است بنابراین هتلها باید با آگاهی از انتظارات مسافران کیفیت خدمات خود را ارتقا بخشند.
وی افزود: ظرفیتهای بینظیر گردشگری و تاریخی در استان وجود دارد که با تأمین زیرساختهای اولیه و مشارکت همه دستگاههای متاثر در صنعت گردشگری و فعالان بخش خصوصی خدمات مناسب تری به مسافران ارائه شود تا ضمن ایجاد رضایت در مسافران و گردشگران در طول سال، نگاهها را نسبت به استان تغییر دهیم.
میرحسینی در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتقای فرهنگ گردشگرپذیری گفت: ایجاد فرهنگ اقامت در هتل، آموزش تخصصی کارکنان هتلها و مراکز اقامتی، استانداردسازی مراکز اقامتی و نیز برگزاری دورههای آموزش زبان انگلیسی ازجمله برنامههای سازمان در راستای تقویت صنعت هتلداری است.
کد مطلب: 73295