جدال و عدم همکاری و هماهنگی بین اداره مخابرات و بنیاد مسکن در خدمات رسانی 15سال است موجبات نارضایتی مردم دلگان را فراهم ساخته و زمینه هدر روی بیت المال را فراهم آورده است.
گزارش عصر هامون اندر احوالات خطوط سبز شده تلفن در وسط خیابان؛
مردم قربانی جدال مخابرات و بنیاد مسکن/ بامری: بنیاد مسکن باید پاسخگوی مردم باشد
10 شهريور 1394 ساعت 11:25
جدال و عدم همکاری و هماهنگی بین اداره مخابرات و بنیاد مسکن در خدمات رسانی 15سال است موجبات نارضایتی مردم دلگان را فراهم ساخته و زمینه هدر روی بیت المال را فراهم آورده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعی عصر هامون، استفاده صحیح از منابع محدود در اختیار نهادهای مختلف کشور در مسیر ارائه شایسته ترین خدمات به مردم با سود جستن از مدیریتی صحیح و هوشمندانه، از وظایف کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی شک مورد تأیید مقام عظمای ولایت است.
اما گاهی اوقات بروز برخی مسائل، مشکلات و ناهماهنگی ها به هدر روی بخشی از اموال بیت المال متعلق به عموم جامعه می انجامد؛ 15 سال است که مردم روستای چاه کیچی شهرستان دلگان با خطوط تلفنی که در وسط خیابان سبز شده دست و پنجه نرم می کنند و موجب شده است که شهروندان ساکن این روستا با مشکلات متعددی در عبور و مرور از جمله ناامنی در تردد مواجه شوند.
سال هاست که چندین تیر خطوط تلفن در حاشیه یا وسط خیابان های روستای چاه کیچی شهرستان دلگان دیده می شود، که به ویژه هنگام شب ایمنی تردد را در این خیابان ها به خطر انداخته است.
خطوط مخابراتی وتلفن از سال ۱۳۷۹ در این روستا اجرا شده است که بعد از اجرای طرح هادی دراین روستا مشاهده شده که تیرهای تلفن مخابراتی در وسط خیابان و جاده های روستا می باشند.
کد مطلب: 73626