تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۷
با پیگیری اوشیدا آسانسورهای بیمارستان امیر المومنین (ع) زابل تعمیر شد .
گلایه مندی از مشکلات بیمارستان امیر المومنین(ع) زابل که شهروندان سیستانی را غافل گیر می کند
به گزارش سرویس اجتماعی عصر هامون به نقل از اوشیدا: هفته گذشته سیری از نظرات شهروندان سیستانی با ابراز گلایه مندی از عدم سرویس دهی مناسب بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل به بیماران روانه این پایگاه خبری شد.
شهروندانی که بار مضاعف مشکلات و عدم امکانات مطلوب بیمارستان را زخمی بر جان خود می دانند.

در همین رابطه شهروندی به نام زهرا ساکن شهرستان زابل از نحوه برخورد و خدمات دهی برخی از پرستاران بویژه در بخش بستری گلایه داشت و گفت: مادرم بدلیل ناراحتی و بیماری چند روزی در بیمارستان بستری شد و در طول این مدت پیش می آمد که بدلیل وضعیت جسمی مادرم به سراغ پرستارها رفته و از آنها مراقبت و توجه بیشتر به مادرم را درخواست می کردم.

این شهروند افزود: ولی هر بار با واکنش سرد پرستارها مواجه شده و می گفتند ما کار خودمان را بلد هستیم و نیازی به یادآوری شما نیست.

جواد دیگر شهروند سیستانی از عدم سرویس دهی برخی از امکانات بیمارستان از جمله آسانسور گلایه داشت و گفت: آسانسور برای بیمارانی که جراحی و یا مشکلات مفصلی و عدم تعادل حرکتی دارند بسیار سخت است و بیمار در این بیمارستان باید جان سخت باشد که این کمبودها را تحمل کند.

وی ادامه داد: من بیماری داشتم که در روزهای گذشته گرفتار خرابی آسانسور بیمارستان شد و طی کردن چهار پله برای این بیمار حکم سم را داشت اما مجبور شد به جان بخرد.

این شهروند می افزاید: مسئولین باید توجه ویژه ای به بخش خدمات ،بهداشت و درمان مردم داشته باشند، بیمار و همراه بیمار بدور از هر دغدغه ای در بیمارستان تنها به فکر درمان باشند نه مشکلات دیگر.

وی با اشاره به اتفافات و تحولات سازنده ایی که در این مدت ایجاد شده افزود :ما انتظار داریم تمامی این مشکلات و کمبودها رفع شود و منکر زحماتی که این کادر در این دوسال کشیدند نیستیم و لی  بازهم نیاز به رسیدگی بیشتر دارد.

شهروند دیگری در نظرات خود از وضعیت نامناسب سرمایشی بیمارستان در گرمای طاقت فرسای سیستان گلایه کرده و می گوید: تابستان امسال شوهرم بر اثر بیماری کلیه چند روز بستری و مورد جراحی قرار گرفت و در طی چند روزی که مهمان بیمارستان بودیم از گرمای اتاق وسالن های بیمارستان کلافه شدیم.




این بانوی سیستانی همچنین ازعدم پاسخگویی تلفنی بیمارستان های زابل نیز گلایه داشت: متاسفانه بارها پیش آمده که بیماری از روستای دور تلفنی با بیمارستان تماس گرفته و نوبت تلفنی درخواست نموده اما از سوی پرسنل بیمارستان مطرح می شود که باید حتما حضوری مراجعه کنند و تلفن قطع می شود.

در ادامه پیگیری این گلایه ها به سراغ مجید حصارکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل رفتیم تا علت را جویا شویم.

مجید حصارکی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل در خصوص مشکل آسانسور بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل گفت: بیمارستان امیرالمومنین(ع) زابل دارای دو آسانسور است که در روزهای گذشته با مشکل مواجه شده بود.

وی ضمن تشکر از پیگیری به موقع اوشیدا افزود: آسانسورها برای چندین بار از سوی تعمیرکاران مورد تعمیر قرار گرفته و مشکل آنها ظرف چند روز حل گردید.




حصارکی با بیان اینکه در حال حاضر آسانسورها هیچ مشکلی ندارند ،گفت: تعمیرات بطور کامل انجام شده و این مسئله رفع گردیده است هم اکنون بیماران در کمال آرامش از آسانسورها استفاده می کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زابل همچنین در خصوص گلایه شهروندان به نوع برخورد پرسنل این موضع را قبول نداشته و گفت: پرسنل بویژه پرستاران به کار خود واقف هستند و چنین برخوردهای امکان ندارد و در صورت بروز برخوردهای نامناسب از سوی پرسنل بیمارستان شهروندان نام پرستار و پرسنل خاطی را عنوان کنند تا موضوع رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه همه در حال خدمت به همدیگر هستیم افزود: رسانه به یک نوع ،پزشکان و پرستاران و مسئولین بیمارستان نیز به نوع دیگری در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند،نواقص و کمبودها همه جا هست که باید با همدلی و همت مضاعف برطرف شود تا مردم بهتر و بیشتر در رفاه باشند


انتهای پیام/0720
https://www.asrehamoon.ir/vdcbf8bz.rhbazpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما