تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۰۳
مدیر کل شیلات سیستان عنوان کرد: جهت فروش و عرضه ماهی منطقه در کشور، ماهی سیستان برندسازی می شود.
برند سازی ماهی سیستان/ آب چاه نیمه چهارم رهاسازی می شود
به گزارش عصرهامون به نقل از   پایگاه خبری اوشیدا؛ محبعلی سیستانی در دیدار با امام جمعه ی شهر علی اکبر عنوان کرد: با توجه به کیفیت مطلوب ماهی سیستان، این محصول در آینده نزدیک جهت بازاریابی بهتر بسته بندی و به شرکت های معتبری از قبیل تحفه ارائه خواهد شد.

وی افزود: به رغم افزایش عوارض ماهیگیری و صیادی در کشور، این مبلغ نه تنها در سیستان افزایش نیافته بلکه در طی ۲ سال اخیر ثابت مانده و مبلغ آن بسیار پایین تر از سایر نقاط کشور می باشد.

سیستانی با بیان اینکه، صیادان سیستانی از بیمه برخوردار هستند و بیمه هیچ یک از آنان قطع نشده ادامه داد: به منظور درآمدزایی در سیستان، ماهی های تلف شده در منطقه چابهار جهت کارخانجات پودر ماهی ارسال شده تا از این طریق منبع درآمدی برای منطقه ایجاد شود.

وی تصریح کرد: شمار زیادی بچه ماهی پرورشی در سیستان به سایر استان ها برای فروشصادر خواهد شد که نشان از خودکفایی منطقه در تولید بچه ماهی دارد.

مدیر کل شیلات سیستان خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد فضای تفریحی و افزایش گردشگران در منطقه و همچنین ایجاد اشتغال و صید و صیادی پیگیر ایجاد اسکله چند منظوره در حاشیه غربی چاه نیمه هستیم که با تصویب آن شاهد رونق و رشد اقتصادی در منطقه خواهیم بود.

سیستانی با عنوان اینکه، از صیادان و ماهیگیران حمایت های لازم می شود بیان داشت: اداره شیلات سیستان علاوه بر دارا بودن آمادگی جهت رهاسازی ماهی در منطقه جهت ایجاد اشتغال، تا ۲۰ روز دیگر شاهد رهاسازی آب برای کشاورزی از طریق چاه نیمه چهارم خواهیم بود.

انتهای پیام/// https://www.asrehamoon.ir/vdccosq4.2bqoe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما