ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> استخدام مدیر توسعه کسب و کار و 6 ردیف شغلی دیگر | عصر هامون
تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۵
گروه اقتصادی عصرهامون جهت سهولت دسترسی کاربران آگهی‌های استخدام مراکز مختلف در سراسر کشور را در قالب بسته‌های استخدامی به صورت روزانه منتشر می‌کند.
استخدام مدیر توسعه کسب و کار و 6 ردیف شغلی دیگر
به گزارش عصرهامون به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از بزرگترین هلدینگ های انرژی در کشور جهت تامین و تکمیل سرمایه انسانی مورد نیاز خود در دفتر مرکزی تهران ، از واجدین شرایط بشرح ذیل دعوت به همکاری می نماید
 
متقاضیان می توانند رزومه تحصیلی، شغلی و حرفه ای خود را با درج کد سمت مندرج در متن این آگهی در قسمت موضوع ایمیل (subject) به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.
 
درج کد شغلی در قسمت موضوع ایمیل (subject) الزامی است
 
آدرس ایمیل: SHRM@pedc.ir
 
 
 
عنوان سمت تحصیلات حداقل سابقه کار مرتبط(سال) جنسیت شرایط سنی ویژگی های تخصصی
مدیر توسعه کسب و کار کارشناسی ارشد یا کارشناسی مدیریت، مدیریت کسب و کار، اقتصاد یا مدیریت مالی ۱۰ آقا/خانم حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ سال
  • تسلط در تحلیل و توسعه کسب و کار
    تحلیل محیط رقابتی و توسعه مدل های کسب و کار در حوزه انرژی
    مهارت در استفاده موثر از نرم افزارهای تخصصی
مدیر پورتفولیو و پروژه کارشناسی ارشد یا کارشناسی مدیریت، مهندسی صنایع، مدیریت کسب و کار، اقتصاد یا مدیریت مالی ۱۰ آقا/خانم حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ سال
  • تسلط در برنامه ریزی و توسعه پورتفولیو محصولات، خدمات و پروژه ها
    مدیریت و پیشبرد پروژه
    تحلیل پورتفولیو محصولات، خدمات و پروژه و تحلیل های اقتصادی پورتفولیو در حوزه انرژی و مهارت در استفاده موثر از نرم افزارهای تخصصی
مدیر دانش فنی کارشناسی ارشد یا کارشناسی مدیریت دانش، مدیریت یا رشته مهندسی مربتط با انرژی ۸ آقا/خانم حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ سال
  • تسلط در طراحی و استقرار فرایند مدیریت دانش فنی
    سنجش بلوغ و نقشه دانش،تکنیک های اشاعه و توسعه دانش فنی
    مهارت در استفاده موثر از نرم افزارهای مدیریت دانش
مدیر اداری کارشناسی ارشد یا کارشناسی مدیریت منابع انسانی، مدیریت یا حسابداری ۱۰ آقا/خانم حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ سال
  • تسلط در اجرای قانون کار و تامین اجتماعی
    اجرای برنامه های آموزش
    توانمندسازی و سنجش اثربخشی آموزش،خرید و تدارکات
    مهارت در استفاده موثر از نرم افزارهای اداری
کارشناس بهبود فرایند کارشناسی ارشد یا کارشناسی در رشته های مهندسی صنایع یا مدیریت ۸ آقا/خانم حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ سال
  • تسلط در تجزیه و تحلیل و طراحی فرآیندهای کسب و کار، تدوین چارچوب حاکمیت سازمانی،
    طبقه بندی فرآیندهای سازمانی و مهارت در استفاده موثر از نرم افزارهای طراحی فرایند و فعالیت ها
کارشناس کنترل کیفیت کارشناسی ارشد یا کارشناسی در رشته های مهندسی ۸ آقا حداقل ۳۵ و حداکثر ۴۵ سال
  • تسلط در تدوین استانداردهای بازرسی و کنترل کیفیت و مشخصات فنی فرآیندها
    بازبینی مدارک تست و بازرسی در فرایندهای ساخت، خرید، نصب و راه اندازی
مسئول دفتر کارشناسی در رشته های علوم انسانی ترجیحا” مترجمی یا ادبیات زبان انگلیسی حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط خانم حداقل ۲۵ و حداکثر ۳۵ سال
  • مسلط به امور دفتری
    مکاتبات اداری درون و برون سازمانی
    تنظیم و تدوین گزارش های سازمانی
    مسلط در استفاده از نرم افزار office و اتوماسیون اداری / زبان انگلیسی خوب/ آشنا با برنامه اتوماسیون اداری چارگون
 
 
 
انتهای پیام/ 
https://www.asrehamoon.ir/vdchiknw.23nm6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما