>ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> نارضایتی مردم زابل از خدمات دهی بیمارستان تامین اجتماعی زابل | عصر هامون
تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹
با توجه به اینکه ارائه خدمات درمانی مناسب و با کیفیت از جمله نیازهای مهم هر شهروندی است انتظار می رود این کار به بهترین نحو توسط سازمان های مربوطه انجام شود.
نارضایتی مردم زابل از خدمات دهی بیمارستان تامین اجتماعی زابل
به گزارش عصرهامون به نقل از پایگاه خبری اوشیدا؛ شمار بالایی از مردم سیستان و بلوچستان و به ویژه شهروندان زابل دارای بیمه تامین اجتماعی هستند و در این راستا از دفترچه های درمانی این سازمان نیز استفاده می کنند.

با توجه به اینکه هر ماه رقم بالایی از کسانی که از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند بابت هزینه های دفترچه درمانی کسر می شود خدمات رسانی مطلوب نیز از سوی این سازمان مورد انتظار است.

طی روزهای اخیر چندتن از شهروندان سیستانی که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند با پایگاه خبری اوشیدا تماس برقرار کرده و از نحوه خدمات رسانی این سازمان گلایه داشتند.

یکی از شهروندان زابل گفت: خدمات رسانی بیمارستان تامین اجتماعی در حد مطلوبی نیست و حتی به اندازه یک کلینیک هم نمی باشد و گاه اتفاق افتاده که در این بیمارستان به علت نبودن تکنسین دستگاه رادیولوژی مجبور شده ایم به سایر مراکز درمانی مراجعه کنیم.

اصغری به خبرنگار اوشیدا گفت: در ساعت ۱۹ بچه ام از ناحیه پا مورد ضرب دیدگی واقع شد که به بیمارستان تامین اجتماعی زابل مراجعه کردم که در این راستا پزشک اعلام کرد باید عکسبرداری انجام شود تا مشخص شود که آیا پای فرزندم مورد شکستگی واقع شده است یا خیر.

وی افزود: با توجه به دستور پزشک برای عکسبرداری به قسمت مربوطه در بیمارستان مراجعه کردم اما در کمال تعجب پرستاران اعلام کردند که دستگاه خاموش است و امکان روشن کردن این دستگاه وجود ندارد.

اصغری ادامه داد: وقتی که هر ماهه رقم بالایی بابت بیمه درمانی تامین اجتماعی متقبل می شوم انتظار دریافت خدمات مناسب را نیز دارم اما با کمال تعجب هیچ گونه خدمات رسانی مطلوبی از سوی این بیمارستان ارائه نمی شود.

یکی دیگر از دارندگان بیمه تامین اجتماعی نیز گفت: وقتی برای نوبت دهی با تلفن گویای تامین اجتماعی تماس حاصل می کنیم متاسفانه با نبود پزشک متخصص در زمینه های گوناگون مواجه هستیم.

سرگلزایی ادامه داد: بیمارستان تامین اجتماعی از پزشک عمومی برخوردار است اما با کمبود پزشک متخصص به ویژه در زمینه کودکان مواجه است و این موضوع سبب خدمت رسانی ناکافی به بیمه شدگان می شود.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۲۴ ساعته نیست و فقط تا ساعت ۱۲ شب خدمات ارائه می کند، عنوان کرد: از مسولان تامین اجتماعی خواهان ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مراجعه کنندگان هستیم.

سرگلزایی تاکید کرد: اگر از دارندگان دفترچه تامین اجتماعی در خصوص خدمات این بیمارستان و این بیمه بپرسید همه ناراضی هستند و اعتقاد دارند بیمه سلامت بسیار بهتر از تامین اجتماعی است و با اینکه برای دفترچه بیمه سلامت سالی فقط یک هزار تومان از سوی بیمه شده داده می شود بیشتر از کسانی که دارای دفترچه تامین اجتماعی هستند خدمات دریافت می کنند.

وی بیان کرد: مسولان تامین اجتماعی بیشتر به فکر مردم باشند و لااقل به اندازه نیمی از پولی که هر ماهه بابت دفترچه از آنان می گیرند را به ارائه خدمات مطلوبتر اختصاص دهند تا بیمه شدگان این سازمان نیز از خدمات مناسب برخوردار شوند.

انتهای پیام https://www.asrehamoon.ir/vdcbssb9.rhb0zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما