تاریخ انتشار :شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
در حالی تماس با سامانه شرکت های آب وبرق سیستان وبلوچستان به وسیله تلفن های همراه موجب گلایه و نارضایتی شهروندان زاهدانی شده است که هنگام اعلام حادثه به سامانه جمعیت هلال احمر استان وصل می شوند.
اقدام عجیب شرکت های آب و برق سیستان وبلوچستان/ وقتی همه سامانه های حوادث به هلال احمر وصل می شود!
به گزارش عصرهامون، برخی از شهروندان زاهدانی در پی اقدام عجیب سامانه های گویا شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق سیستان وبلوچستان در تماس با این پایگاه خبری عنوان کردند که هنگامی که با تلفن همراه خود به شماره تلفن های حوادث 122 و 121 تماس می گیرند بلافاصله عنوان می شود که شما با سامانه 112 جمعیت هلال احمر استان تماس گرفته اید در صورت اعلام حادثه عدد یک و سایر خدمات عدد دو را وارد کنید.
این درحالی است که اگر اتفاقی در زمینه ترکیدگی یک لوله، قطعی آب، شکستگی یک تیربرق و قطعی برق و یا سایر اتفاقات دیگر در این دو زمینه رخ دهد مردم دسترسی به این شرکت ها با تلفن همراه را ندارند.
یکی از شهروندان مهرشهری در همین رابطه به خبرنگار عصرهامون گفت: حدود 24 ساعت است که با قطعی آب مواجه ایم و هرچه تلاش کرده تا با سامانه شرکت آب ارتباط برقرار و این مورد را اعلام کنیم بی فایده است زیرا مدام به سامانه 112 هلال احمر وصل می شود.
به گفته این شهروند اگر اتفاقی رخ دهد مردم چگونه باید با عوامل مربوطه در ارتباط باشند تا از یک خسارت جلوگیری به عمل آورند.      
یکی دیگر از شهروندان زاهدانی نیز گفت: چند روز پیش برق خانه مان دچار اختلال شده بود که در پی آن هرچه تماس با سامانه شرکت برق گرفتیم بی فایده بود.
وی ادامه داد: در این کلانشهر تمام مردم دسترسی به تلفن ثابت ندارند چرا باید اپراطورها به گونه ای باشد که مردم را دچار سرگردانی و معطلی کند.
در همین رابطه خبرنگار اجتماعی عصرهامون در تماسی که با روابط عمومی های دو شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق استان داشت خواستار رسیدگی به این موضوع شد که مسئولان مربوطه از پیگیری به این موضوع خبر دادند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdchzinzi23nvkd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما

دهمرده
آیا به ذهنتون خطور نکرده که این اشتباه میتونه از طرف مخابرات باشه؟؟؟