تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۶
عبدالناصر درخشان گفت: وضعیت اسفناک ارتباطات و اینترنت ضعیف در قرن 21 زیبنده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر نیست.
وضعیت اسفناک ارتباطات و اینترنت همراه در حوزه ایرانشهر/ وعده های وزیر در سفر به سیستان و بلوچستان عملی نشد
عبدالناصر درخشان عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: در دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مشکلات ارتباط و اینترنت همراه در حوزه انتخابیه ایرانشهر پیگیری شد.

وی بیان کرد: در این دیدار ضمن گلایه از عملی نشدن وعده های وزیر در سفر قبلی به منطقه اعلام شد به رغم تلاش های انجام شده، عدم پوشش جاده ای، بهره مند نبودن بخش قابل توجهی از روستاها به خدمات تلفن همراه و ثابت بخشی از مشکلات این منطقه است.

به گفته این نماینده، عدم دسترسی به اینترنت همراه در بیشتر مناطق روستایی و قطع مکرر آنتن دهی تلفن همراه در برخی مناطق حوزه انتخابیه از مشکلات اساسی است که برای رفع آنها مساعدت بلاواسطه ی وزیر مربوطه را می طلبد.

نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج، بمپور، راسک و بخش های بنت، لاشار، آهوران و آشار در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بخشی از مشکل قطعی های مکرر آنتن ها مربوط به فیبر نوری است که به صورت هوایی اجرا شده و لازم است برای زمینی کردن آن اقدام شود که این موضوع از وعده های وزیر بوده است.

دکتر درخشان ادامه داد: لازم است وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به وضعیت آموزش در مدارس و چالش کرونا و استفاده  دانش آموزان از برنامه شاد برای بهبود وضعیت اینترنت همراه در مناطق روستایی حوزه انتخابیه نگاه ویژه ای داشته باشد.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcjmhevouqe8mz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما