تاریخ انتشار :سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۱۰
عبدالسلام بزرگزاده گفت: انتخاب با بصیرت و آگاهی در کنار راهنمایی های رهبر فرزانه انقلاب خاری در چشم دشمنانی است که آرزوی فروپاشی جمهوری اسلامی را دارند و برای برهم زدن امنیت منطقه و کشورمان تلاش می کنند.
انتخاب با بصیرت و آگاهی خاری در چشم دشمنان/ همدلی و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای مانند دوران دفاع مقدس تاثیرگذار است
عبدالسلام بزرگزاده، نویسنده، شاعر و پژوهشگر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: انتخابات سرنوشت ساز است، انتخابات ریاست جمهوری در سطح کلان و ملی برای همه هموطنان ایرانی و کشورمان ایران سرنوشت بوده و طبیعی است که هر شخصی در سرنوشت خوب یا بد خود باید تاثیرگذار باشد.

وی اظهار کرد: فرد باید به سمتی سرنوشت خودش را رقم بزند که بهتر باشد، زیرا هیچ شخصی آینده بد برای خود نمی خواهد، اگر ما می خواهیم خشت به خشت این وطن را بسازیم با همه محدودیت ها و تحریم ها و دشمنی های دشمنان باید با بصیرت انتخاب کنیم و بذر سرنوشت، آبادانی و توسعه کشور و استان خود و خوشبختی فرد فرد خودمان را بکاریم.

نویسنده، شاعر و پژوهشگر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این بذر همان رای تک تک من و شماست که با قدم های استوار پای صندوق ها می رویم و آینده خود را رقم می زنیم.

بزرگزاده تصریح کرد: از نگاه سیاسی، دینی و اعتقادی باید گفت ما رهبر فرزانه ای داریم که هدایت و راهنمایی می کند و بارها و بارها بر انتخاب فرد اصلح تاکید دارد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از سال ۵۸ تاکنون هر سال انتخابات داشته و در میان کشورهای جهان بیشترین تعداد برگزاری انتخابات را دارد.

نویسنده، شاعر و پژوهشگر سیستان و بلوچستان عنوان کرد: رای ما برای آبادانی وطن سازنده است و می توانیم این رای را به فردی بدهیم که هشت سال قول می دهد ولی کشور را به ۸۰۰ سال عقب تر برمی گرداند، همانگونه که در سال های اخیر و گذشته های دور مشاهده کردیم.

بزرگزاده بیان کرد: اگر انتخاب با بصیرت و خوب باشد از رای من و شما ناشی می شود، علاوه بر اینکه سرنوشت خود و کشورمان را رقم می زند خاری در چشمان دشمنان است که هر روز آرزوی ویرانی ایران و به هم زدن امنیت منطقه و کشور را دارند و امیدوار به فروپاشی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که در کنار انقلاب هستیم و خون شهیدان بوده که ما امروز امنیت داریم و دشمن نتوانسته است کاری انجام دهد.

تاثیر برگه های رای بیشتر از هشت سال دفاع مقدس است

نویسنده، شاعر و پژوهشگر سیستان و بلوچستان افزود: باید بدانیم و می دانیم که تک تک آرای ما در پای صندوق کمتر از تیر، فشنگ، خمپاره و آتشی که در سنگرهای هشت سال دفاع مقدس به سمت دشمن رها کردیم نیست، بلکه تاثیرگذاری بیشتری دارد.

بزرگزاده اظهار کرد: رای تک تک هموطنان ایرانی زمانی تاثیرگذار است که هر کدام از ما همدلی داشته باشیم، حضور همه پای صندوق های رای، همدلی و همسویی را رقم می زند.  

وی تصریح کرد: اگر فردی نسبت به انتخاب اصلح بی تفاوت باشد و فقط برای مهر شناسنامه در انتخابات شرکت کند و یا فردی رای ندهد قطعا نقشی در تعیین سرنوشت خود ندارد.

نویسنده، شاعر و پژوهشگر سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید با بصیرت از میان کاندیداها، افراد و جریان ها فرد اصلح را انتخاب و از راهنمایی های امام خامنه ای استفاده کنیم و تجربه های انتخاباتی گذشته را مدنظر قرار دهیم و انتخاب آگاهانه داشته باشیم.

بزرگزاده بیان کرد: افراد اگر در انتخاب آگاهانه خود شک دارند باید از کسانی که مورد وثوق آن ها هستند راهنمایی بگیرند و همه همدلانه در این انتخابات حضور داشته باشند و با مشارکت بالا و حضور پررنگ در عمل حماسه ها آفریده می شود که ارزش آن در حد دفاع مقدس خواهد بود و پیامی است که گوش جهانیان را کر خواهد کرد چون پشتوانه مردمی دارد.

وی بیان کرد: رئیس جمهور و منتخبان شورا اگر با پشتوانه عظیم رای مردمی وارد میدان کار شوند، قطعا با انگیزه بیشتری برای حل مشکلات کشور قدم بر می دارند.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdcfvcdyxw6dmxa.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما