تاریخ انتشار :سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۳
محمد سرگزی گفت: ترور مجازی کاربران با حذف نام و تصاویر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان دهنده ترس استکبارجهانی از نام این قهرمان ملی بوده که خواب راحت را از استکبار ربوده است.
ترور مجازی کاربران نشان دهنده ترس استکبار از نام حاج قاسم است/ باید به دنبال مستقل شدن در فضای پلتفرم های مجازی باشیم
محمد سرگزی، نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون پیرامون حذف نام و عکس سردار سلیمانی در پلتفرم های فضای مجازی به ویژه اینستاگرام، بیان کرد: این اقدام برگرفته از خباثت و دشمنی همه جانبه استکبار جهانی نسبت به تمام آزادی خواهان جهان است.

وی افزود: اگر تشییع باشکوه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بازخوانی کنیم پیام بسیار زیادی برای کشورهای استکباری در دنیا دارد، حاج قاسم شخصیت و قهرمان ملی‌ای بود که تمام زندگی، آبرو و داشته های خود را برای دفاع از مستضعفین عالم گذاشت و خون خود را هدیه و نثار راه اعتلای اسلام کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: شخصیت حاج قاسم سلیمانی و حضور مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر ایشان، برای دشمنان سنگین تمام شد.

وی ادامه داد: اکنون دشمن با تمام توان و قوا به دنبال این است که تفکر و منش حاج قاسم استمرار پیدا نکند که این خیالی واهی و باطلی بیش نیست، چرا که افراد ارزشمند و امثال "حاج قاسم سلیمانی ها "، از فضای ذهنی انسان های آزادی خواه هیچگاه پاک و حذف نخواهند شد.

سرگزی با اشاره به اینکه باید به دنبال مستقل شدن در فضای پلتفرمی باشیم، گفت: بعضا این ایراد به ما وارد است که ظرفیت هایی را ایجاد نکرده ایم مبنی بر اینکه پلتفرم هایی را خودمان طراحی کنیم که گسترش و بحث افکار جریان انقلابی توسط خودمان مدیریت شود، در همین راستا به علت این خلاء می بینیم که دشمن با بهره گیری از پلتفرم ها بعضا برای جریان دادن، مخفی و قطع کردن یک جریان از ظرفیت های پلتفرمی خود استفاده می کند که در موضوع "حاج قاسم سلیمانی"، نمونه ای از آن را شاهد هستیم.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdciy5azvt1a5y2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما