تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۷
عوامل گروه تروریستی دولت اسلامی این روزها با راه اندازی کانال های فارسی علاوه بر دعوت مردم به حضورهای ساختارشکنانه در خیابان ها، فیلم های از جدیدترین روش های ترور و ساخت بمب را با زیرنویس فارسی منتشر می کنند.
​تلاش گروهک های تروریستی برای کشاندن مردم ایران به خیابان ها/ آموزش جدیدترین روش های ترور و ساخت بمب دستی+سند
به گزارش عصرهامون، از بعد از ظهر روز شنبه و در پی برپایی چند تجمع در انتقاد به مسائل اقتصادی در شهرهایی مانند مشهد، تهران و برخی مراکز استان‌ها، گروهی کوچک از میان تجمع‌کنندگان اقدام به تخریب بانک‌ها و تخریب اماکن عمومی کردند.

در این میان اما، یکی از مهمترین ابزارها برای دعوت از مردم به تظاهرات و ایجاد اغتشاش در شهرهای مختلف، شبکه اجتماعی پرطرفداری به‌نام تلگرام بوده است. گروه های مخالف نظام نیز با توجه به این علاقمندی مردم تلاش کرده اند تا اعتراض مردم به مشکلات معیشتی را منحرف کرده و آن را به اهرم فشاری علیه ایران تبدیل کنند.

در همین خصوص گروهک های تروریستی وهابی که در سالهای اخیر شکست های متعدد از جبهه مقاومت خورده اند با راه اندازی کانال های فارسی در تلگرام مردم را به تخریب اموال عمومی و آتش زدن بانک ها ترغیب می کنند.
در این بین گروهک تروریستی دولت اسلامی که در عراق و سوریه فجیع ترین جنایت را علیه مردم این کشور مرتکب شده است، با راه اندازی یک کانال تلگرامی جدیدترین روش های ترور و ساخت بمب دستی را به مردم آمورش داده و از مردم درخواست می کند که به اموال عمومی آسیب وارد کنند.
 

 
تروریست های مورد حمایت کشورهای غربی و مرتجع منطقه به تلافی شکست در عراق و سوریه تلاش خود را به کار بسته اند تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند غافل از اینکه مردم ایران مردمی از جنس 9 دی هستند.
پیشتر و در جریان حوادث سال 88 گروهک تروریستی جندالشیطان با اعلام حمایت خود از فتنه آمادگی خود برای انجام عملیات تروریستی در ایران را اعلام کرد.
 
انتهای پیام//
 
 
 
  https://www.asrehamoon.ir/vdcd5z0fsyt0zk6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما