تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱
گروه NPD اعلام کردند که بازی Spider man توانست پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانانه آمریکا شود.
اسپایدر من بتمن را شکست داد
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان مرد عنکبوتی که به صورت انحصاری برای کنسول  PS4 عرضه شد یکی از موفق‌ترین عناوین شرکت سونی به حساب می‌آید که به دلیل داشتن گیم‌پلی بسیار روان و پرطرفدار بودن شخصیت اصلی داستان توانست فروشی باور نکردنی برای این شرکت داشته باشد. از آنجایی که این شخصیت قبلا به وسیله فیلم‌های متعدد توانسته بود در دل کاربران جا خوش کند، این بازی نیز در فروش چیزی از فیلم‌ها کم نیاورد و تنها ایرادی که باعث محدود شدن فروش این بازی شد، بحث انحصاری بودن آن است.
پیش از عرضه عنوان Spaider Man، مجموعه Batman: Arkham پر فروش‌تعرین بازی انحصاری کنسول PS4 بود که توسط استودیوهایRocksteady   و  WB Montreal توسعه داده شده بود. اما امروز عنوان مرد عنکبوتی جانشین این بازی در کشور آمریکا شده است و مرد عنکبوتی توانسته است به عنوان پرفروش‌ترین بازی سبک ابر قهرمانانه کنسول PS4 انتخاب شود.
این خبر به دلیل آغاز جشن San Diego Comic-Con و توسط گروه NPD در صفحه توییتر این گروه اعلام شد. گروه NPD اعلام کرد بازی Spider Man توانست بتمن را از رتبه اول فروش بازی‌های ابرقهرمانانه به پایین کشد و در حال حاضر عنوان مرد عنکبوتی در صدر فروش این سبک قرار دارد. مقام دوم فروش سبک ابرقهرمانانه به بازی Arkham City و مقام سوم به بازی Arkham Knight تعلق دارد. عنوان بعدی از سری بتمن Arkham Asylum است که در جایگاه نهم عناوین پرفروش قرار دارد.
در بین رتبه‌ها سوم تا نهم نیز چند نسخه از سری Lego وجود دارد که طرفداران خاص خود را دارند. از آنجایی که استودیو سازنده بازی Spider Man در حال حاضر قصد کنار گذاشتن این عنوان را ندارد و قطعا قصد دارد با عرضه بسته‌های الحاقی متعدد در این بازی دائما مواردی جدید وارد کند، آمار فروش این بازی دائما رشد خواهد داشت.
به تازگی هم DLC رایگان برای بازی مرد عنکبوتی منتشر شده است که دو لباس جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg3t9q3ak9qq4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها