تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۶
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امنیت و آرامش کنونی را مرهون از خودگذشتگی و جان فشانی شهدای گرانقدر هستیم.
شهدا درس آزادگی و خودباوری را به ما آموختند/امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است
به گزارش عصرهامون به نقل از از پایگاه خبری اوشیدا ؛ ششمین یادواره شهید دادستان موسی نوری قلعه نو در دانشگاه زابل برگزار شد.

در این مراسم سردار ناظری، جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در طول ۴۰ سال دفاع از انقلاب اسلامی ایران شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی کرده ایم.

وی با بیان اینکه امنیت و آرامش کشور به برکت خون شهدا حاصل شده است، افزود: به برکت خون شهداء و مقاومت جانانه مردم ایران ظلم در جهان رنگ باخته است و کشورهای استکباری دیگر ادعای ابر قدرتی ندارند.

ناظری بیان کرد: دستگیری سر شبکه فتنه جنگ نرم به برکت خون شهداء در حالی رقم می خورد که امروز مردم و پاسداران ما در راه آرمان های امام و شهدا قرار گرفته اند.

جانشین فرمانده سپاه سلمان استان افزود: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی دو آرمان مهم از جمله تمدن اسلامی و آمادگی ظهور امام زمان (عج) را نوید می دهد.
وی با بیان اینکه شهید نوری همواره برای خدمت به مردم تلاش می کرد و در برابر نا عدالتی ایستاده بود، گفت: این شهید والا مقام از جمله افرادی بود که به شهادت عشق می ورزید و آرزوی شهادت را در سر می پروراند.

یادواره های شهدا پاسداشت یک اندیشه و تفکر است
موسی سنچولی، فرمانده سپاه زابل نیز در این مراسم با بیان اینکه یادواره های شهدا پاسداشت یک اندیشه و تفکر است، افزود: شهداء با عقلانیت و منطق مسیری را انتخاب کردند که بالاترین درجه غرب الهی نصیب آنها شد.

فرمانده سپاه زابل بیان کرد: امروز همه ما در برابر خون شهداء مسئول هستیم چرا که آنها غرور ملی و امنیت را برای کشور و آسایش مردم به ارمغان آورده اند.

وی ادامه داد: شهداء درس ایثار، گذشت و خودباوری را به ما آموختند و ثابت کردند که در برابر ابر قدرت های جهان با توکل به خدا می توان پیروز میدان بود.


انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcds50ffyt0fs6.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما