تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۶
محمد جواد جامعی، مدیر اجرایی هئیت رزمندگان اسلام سیستان و بلوچستان گفت: در سومین مرحله از کمک های مومنانه توسط هیئت رزمندگان استان بیش از چهار هزار و ۲۰۰ پرس غذای کردم و ۴۵۰ بسته‌معیشتی توزیع شد.
بیش از چهار هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم در سومین مرحله ازکمک مومنانه توزیع شد/اهدای۴۵۰ بسته معیشتی به نیازمندان
محمد جواد جامعی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون افزود: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه هیئت رزمندگان سیستان و بلوچستان اعم از خواهران و برادران در دو مرحله قبل که در ماه رمضان و دهه ولایت و امامت برگزار شد اقدامات شایسته انجام دادند.

 وی بیان کرد: در سومین مرحله از کمک های مومنان که از ابتدای ماه محرم آغاز شد بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ پرس غذای گرم، ۴۵۰ بسته‌معیشتی، هشت هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی و ۱۰۰ بسته فرهنگی در سرتاسر سیستان و بلوچستان توزیع شد.

 جامعی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم برپایی ایستگاه های صلواتی، هیئت رزمندگان استان اقدام به پخش صوت، اهدای بسته های بهداشتی و ۲ هزار ماشین نویسی در ایام محرم کردند.

مدیر اجرایی هیئت رزمندگان اسلام استان خاطرنشان کرد: امسال مردم، مداحان و هیئت های استان با توجه به شرایط به وجود آمده با تمام توان برای برپایی مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین تلاش کرده و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی نشان دادند جامعه هیئتی و مذهبی گوش به فرمان ولایت بوده و در جهت احیا ی شعائر اسلامی از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcir3az3t1arv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما