تاریخ انتشار :جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۴۶
مهرداد جهاندیده گفت: رزمندگان قشر بسیج کارگری از مهمترین و تاثیرگذار ترین اقشار در تاریخ ایران بودند که نقش آنها در دوران قبل از انقلاب اسلامی، مبارزه با رژیم ستم شاهی، بعد از انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و پس از جنگ تحمیلی و دوران سازندگی بسیار پررنگ است.
رزمندگان بسیج کارگری؛ مهمترین و تاثیرگذار ترین قشر در تاریخ ایران/ نقش کارگران در جبهه اقتصادی پر رنگ تر از همیشه است
مهرداد جهاندیده،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان با گرامیداشت هفته نقش کارگران در دفاع مقدس، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با درنگی کوتاه در وقایع و رویدادهای آن روزها در می یابیم که کارگران، جزو اقشار عظیمی بودند که با تقدیم هزاران شهید و جانباز، از یک سو درخت انقلاب را در مسیر رشد و بالندگی آبیاری کردند و از سوی دیگر با تلاش شبانه روزی خود نگذاشتند چرخ تولید کشور از حرکت باز ایستد.

وی تاکید کرد: همواره نقش کارگران در تمامی عرصه های مختلف جامعه اسلامی به اثبات رسیده است و امروز که در جنگ اقتصادی قرار داریم نقش نیروهای کارگری پررنگ تر از دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی در کشور و در مقابله با هجمه سنگین دشمنان، فرهنگ کار در جبهه اقتصادی تبدیل به یک فرهنگ مقدس شده و روحیه بسیجی، ایثارگری و جهادی کارگران است که این تهدید را تبدیل به فرصت کرده و این فرصت را برای ایفای نقش کارگری ایجاد می کند.

جهاندیده تصریح کرد: تقدیم 37 شهید از جامعه کارگری سیستان و بلوچستان نشان دهنده حضور پرشور و حماسی این قشر زحمت کش است که در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه سایر اقشار جامعه نقش ایفا کرده‌اند.

وی گفت: آنچه امروز داریم از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت رزمندگان دیروز است و باید همواره قدردان زحمات و ایثارگری های این عزیزان باشیم و با یادآوری تلاش رزمندگان اسلام و در مسیر آشنایی مردم به خصوص نسل جوان با ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس قدم برداریم.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcjayev8uqethz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما