>ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> مردم قوه قضائیه را پناهگاه خود می‌دانند ضرورت اقدام عاجل در برخورد با تخلفات | عصر هامون
تاریخ انتشار :يکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۱۵
نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: مطالبه مردم برخورد با قانون‌شکنی‌هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخوردها همراهی می‌کنند.
مردم قوه قضائیه را پناهگاه خود می‌دانند/ ضرورت اقدام عاجل در برخورد با تخلفات
به گزارش عصرهامون، آیت‌الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در ادامه سرکشی از مجموعه‌های استان در در دفتر رئیس کل دادگستری استان حضور یافت. امام جمعه زاهدان با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با فسادها و تخلفات، عنوان داشت: انتظارات مردم از قوه قضائیه بالاست و مردم به دستگاه قضا امیدوارند و آن را پناهگاه خود می‌دانند و این کار را برای قوه قضائیه حساس می کند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان تاکید کرد: قوه قضائیه با پیگیری جدی و قاطع در مقابل قانون‌شکنان بایستد و برای رفع شبهات، اقناع عمومی را در دستور کار قرار داده و مسائل را برای مردم تبیین کند تا امید مردم به یاس تبدیل نشود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر با اشاره به برخی مسائل از جمله فساد اداری، تخلفات حوزه بهداشت و درمان، درگیری‌های طایفه‌ای و ساخت‌وسازهای غیرمجاز، تاکید کرد: باید اقدامی عاجل صورت گیرد زیرا برخورد ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد اقدام خاص و موثری صورت نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های اداری گاهی دچار فساد می‌شوند و مطالبه مردم برخورد با قانون شکنی هاست و در صورت برخورد جدی و قاطع، فضای اجتماعی و مردم با برخوردها همراهی می‌کند.

همچنین حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا رئیس کل دادگستری استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات این مجموعه در برخورد با تخلفات گفت: با توجه به حجم بالای کار در اداره کل دادگستری استان در ایام شیوع کرونا، به جای تعطیل کردن کارها و از طرف رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی، ساعت کار را تغییر داده‌ایم و در دو نوبت صبح و عصر به پرونده ها رسیدگی می شود.

انتهای پیام/ https://asrehamoon.ir/vdcciiqss2bq1e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما