تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۴
محمدحسن کارخانه گفت: یک باب مدرسه 6 کلاسه مزین به نام شهید سلیمانی در روستای بنارو از توابع شهرستان چابهار به همت گروه جهادی شهدای تفحص افتتاح شد.
یک باب مدرسه در روستای بنارو چابهار افتتاح شد/ احداث 2 خانه و 18چشمه سرویس بهداشتی
به گزارش عصرهامون به نقل از چهاربهاران، محمدحسن کارخانه، مسئول گروه جهادی شهدای تفحص، امروز در آیین افتتاح یک باب مدرسه 6 کلاسه در روستای بنارو شهرستان چابهار بیان کرد: امروز در کشور ما به ویژه مناطق محروم و دور دست روستایی احداث واحد آموزشی و مسکن 2 نیاز اصلی و مهم مردم است و باید برای ارتقا عمرانی و پیشرفت منطقه برنامه ریزی جامع با اقدامات جهادی انجام شود.
 
وی افزود: روستای بنارو چابهار با توجه به فاصله آن از شهر و پایین بودن وضعیت اقتصادی مردم نیازمند احداث، بازسازی و راه اندازی منازل مسکونی و واحدهای آموزشی برای رفع چالش های مردم است.
 
وی بیان کرد: گروه جهادی شهدای تفحص به نیابت از سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانواده ایشان در سال اخیر اقدامات جهادی مختلفی برای ارتقا بهبود معیشت زندگی مردم روستای بنارو چابهار انجام داده است.
 
مسئول گروه جهادی شهدای تفحص افزود: احداث 2 منزل مسکونی و 18 چشمه سرویس بهداشتی اقدامی موثر برای رفع چالش مسکن مردم بود که با همت جهادی و با حمایت خانواده شهید سلیمانی و پشتیبانی بسیج سازندگی سپاه محمدرسول الله تهران بزرگ صورت گرفت.

وی تاکید کرد: برای احداث و راه اندازی این پروژه های عمرانی هزار و 800 نیروی جهادی و داوطلب در منطقه از ابتدای امسال تاکنون حاضر بودند تا دین خود را به انقلاب، شهید سلیمانی و مردم ادا کنند.
 
کارخانه خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زیرساخت آموزشی و فرسوده بودن واحدهای فعلی، یک باب مدرسه 6کلاسه در مقطع ابتدایی با چهار هزار متر بنای ساختمان با مشارکت خیرین و مردم احداث و افتتاح شد.

اهمیت حفظ روحیه جهادی و کمک مومنانه
 
سردار حسن حسن زاده، فرمانده سپاه محمد رسول الله با اشاره به اقدامات جهادی در منطقه بیان کرد: به برکت خون شهید سلیمانی این واحد آموزشی، مرکز تربیت نوجوانان و جوانان انقلابی خواهد شد تا زیر سایه مدبرانه رهبر معظم انقلاب، نیروهایی متعهد، مجاهد و مسئولیت پذیر برای آینده روشن ایران اسلامی تبدیل شوند.
 
وی افزود: امروز آن چیزی که مهم و حیاتی است حفظ این روحیه جهادی، کمک مومنانه و ساختن شرایطی بهتر برای مردم عزیزمان است تا لحظه ای در دل آنها ناامیدی به وجود نیاید و دشمن از این مسئله سواستفاده نکند.
 
فرمانده سپاه محمد رسول الله  گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با وجود اینکه یک فرمانده عالی رتبه نظامی بود، خود را خادم مردم می دانست و خدمت به آنها را سرلوحه کار و زندگی قرار داده بود و امروز همه ما باید با پیروی از این منش ادامه دهنده راه شهید باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت های سپاه و بسیج خدمت بی منت به مردم در هر نقطه و مکانی از جمهوری اسلامی است و در هر صحنه ای لازم باشد خود را موظف می داند برای ارتقاء معیشت زندگی مردم و عمران و آبادانی کشور حضور پیدا کند.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcc10qs12bq1s8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما