تاریخ انتشار :شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۳
مدیر امور توزیع برق ناحیه یک زاهدان:

سارق کابل برق راهی بیمارستان شد

امیدرضا مشهدی گفت: بامداد امروز سارقی كه قصد سرقت کابل و تجهیزات شبکه برق در یکی از خیابان های شهر زاهدان را داشت پس از برش کابل شبکه به همراه تیر سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.
سارق کابل برق راهی بیمارستان شد
امیدرضا مشهدی، مدیر امور توزیع برق ناحیه یک زاهدان به خبرنگار عصرهامون گفت: بامداد امروز سارقی كه قصد سرقت کابل و تجهیزات شبکه برق در یکی از خیابان های شهر زاهدان را داشت پس از برش کابل شبکه به همراه تیر سقوط کرد و راهی بیمارستان شد.

وی اظهار کرد: پرسنل توزیع برق این امور در همان ساعات اولیه به محل اعزام و نسبت به پایداری شبکه برق آسیب دیده این منطقه اقدام کردند.

این مقام مسئول ادامه داد: برای جلوگیری از سرقت های مشابه در این منطقه پرسنل این امور در حال تعویض ۵۰۰ متر شبکه سیمی این خیابان به کابل خودنگهدار هستند.

مدیر امور توزیع برق ناحیه یک بیان کرد: سرقت تجهیزات برق همواره یکی از مشکلات جدی صنعت برق است که خاموشی‌ های بلند مدت، وارد آمدن خسارت به شبکه توزیع برق و لوازم برقی مشترکان و در نهایت نارضایتی مشترکان از جمله پیامد‌های این سرقت ها است.

وی نقش و همکاری مردم در این بخش را مهم دانست و اظهار کرد: مردم در صورت مشاهده افراد مشکوک در حال صعود و یا فرود از تیر‌های برق در ساعات غیرمتعارف به ویژه در محدوده زمانی ۱۲ بامداد تا پنج صبح، مراتب را به شماره ۱۱۰ نیروی انتظامی و یا سامانه ۱۲۱ شرکت توزیع برق اطلاع دهند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcfxxdyvw6djea.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها