تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۴۲
مجید رضوانی گفت: تیم های های عملیات و اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان در تعطیلات ۲۵ تا ۳۰ مرداد در آماده باش کامل هستند.
تیم های عملیات و اتفاقات توزیع برق در آماده باش هستند
مجید رضوانی، سخنگوی صنعت برق سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: تیم های های عملیات و اتفاقات توزیع برق سیستان و بلوچستان در تعطیلات ۲۵ تا ۳۰ مرداد در آماده باش کامل هستند.

وی گفت: با هدف تأمین آسایش هم استانی ها به ویژه بیماران مبتلا به کرونا، مرکز پایش شبکه های توزیع برق و همه گروه های عملیاتی حوادث و اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق استان، آماده رسیدگی به حوادث احتمالی در حوزه برق و ارائه خدمات ۲۴ ساعته به هم استانی ها در ایام تعطیلات هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارائه خدمات به صورت شبانه روزی با هدف پیشگیری از بروز هرگونه اختلال در تأمین برق مشترکان به ویژه بیمارستان ها و مراکز درمانی انجام می شود.

رضوانی با اشاره به لزوم تداوم مصرف بهینه انرژی، از مشترکین خواست؛ با جدی گرفتن راهکارهای مدیریت مصرف به ویژه کاهش مصارف سرمایشی و عدم استفاده از لوازم برق پرمصرف به صورت همزمان، یاریگر صنعت برق در تأمین برق پایدار مشترکین خانگی و مراکز درمانی باشند.

وی گفت: در این ایام رسیدگی به درخواست ها و مشکلات مردم از طریق سامانه هوشمند مراکز اتفاقات ۱۲۱ و یا اپلیکیشن برق من امکان‌پذیر است.

سخنگوی صنعت برق استان اضافه کرد: اپلیکیشن برق من تمامی خدمات شرکت توزیع برق استان را در بر می گیرد و با توجه به شرایط بحرانی کرونا، هم استانی ها می توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcep78zojh8efi.b9bj.html
نام شما
آدرس ايميل شما