ms']['section_id'] =0; ?>ms']['section_id'] =0; ?> سلامت مردم را به دست دشمنانی نمی سپاریم که سلاح بیولوژیک جزئی از استراتژی آن هاست سپاه همه بضاعتش را درگیر مسئله مبارزه با کرونا خواهد کرد | عصر هامون
تاریخ انتشار :دوشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۶
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما به عنوان سپاه همه بضاعتمان را درگیر مسئله مبارزه با کرونا خواهیم کرد و تا آخر هم خواهیم ماند و به آب و آتش می زنیم که مشکلات را حل کنیم.
سلامت مردم را به دست دشمنانی نمی سپاریم که سلاح بیولوژیک جزئی از استراتژی آن هاست/ سپاه همه بضاعتش را درگیر مسئله مبارزه با کرونا خواهد کرد
به گزارش عصرهامون به نقل از صاحب نیوز، سردار حسین سلامی صبح امروز در جلسه ستاد کرونا استان اصفهان و اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار کرد: اصفهان سرزمین عالمان عالی قدر و فقهای بزرگ بوده و می توان آن را جغرافیای با عظمت یک تاریخ بزرگ نامید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اصفهان در همه دوران هم در تمدن اسلامی و هم جهاد در راه خدا یک خطه درخشان است.

وی  افزود: این مسئله مهم است که معمولا تاریخ کشورها این شکلی است که اگر یک حادثه بزرگ و بحران عمیق وارد شود اگر اقدام کشورها به موقع و به اندازه و موثر نباشد ممکن است یک کشور با فروپاشی روبرو شود.

سلامی عنوان کرد: الحمدالله کشور ما دارای عناصر اصیلی است که وقتی ظهور پیدا می کند، مخاطرات بسیار سخت را خیلی زیبا پشت سر می گذارد چه این مخاطرات جنگ جهانی هشت ساله و چه تحریم فشرده اقتصادی جهانی برای سال ها و چه حوادثی چون سیل و چه بیماری عالم گیر مانند کرونا باشد.

وی افزود: وقتی عناصر هویت و شخصیت یک ملت کنار هم قرار می گیرد واقعا عبور از همه این سختی ها آسان می شود.

حسین سلامی ادامه داد: در ابتدای بیماری برخی کشورهای تراز اول ماسک ها را از همدیگر به سرقت می بردند و حتی قدرت های مدرن جهان که ادعای پیشرفتگی نظام سلامت داشتند تا آستانه فروپاشی نطام سلامت فرو رفتند.

وی با بیان اینکه ملت ایران به یک آزمایش بزرگ تاریخی دست زد، افزود: در کشور ما در ابتدا ماسک کمیاب و یا حتی نایاب بود اما به سرعت توانستیم به نقص ها و کمبودها غلبه کنیم.

*شرایط ایران با همه کشورهای جهان متفاوت است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فکر نکنید که کار کوچکی انجام شده است، عنوان کرد: ما با همه کشورهای جهان متفاوتیم ما در عین حالی که در معرض این بیماری قرار داریم در معرض یک تحریم جهانی ظالمانه نیز قرار داریم.

حسین سلامی گفت: شما این تحریم جهانی ظالمانه را به بیماری کرونا اضافه کنید و عملیات قدرتمند روانی را نیز به تحریم و کرونا اضافه کنید، بعد مشاهده می کنید چه تفاوتی بین کشور و نظام ایران با سایر نقاط وجود دارد.

وی ادامه داد: ما نمی توانیم گردش مالی و پول های خود را حتی برای خرید دارو مصرف کنیم و نیازهای حیاتی را تامین کنیم.

*ملت ایران در اوج گیری بیماری کرونا درخشید

حسین سلامی خاطرنشان کرد: در اوج گیری های بیماری این ملت درخشید و هیچ بیماری رهاشده پشت درب بیمارستان ها نماند و هیچ بیماری به دلیل فقر معیشتی در کشور ما رها و تنها نشد.

وی گفت: ایران توانست این بیماری را مدیریت کند، امروز درست است که تخت های بیمارستانی ما پر بوده اما هیچ بیماری بدون تخت نیست و با گسترش با این بیماری تخت های بستری را اضافه می کنیم.

*نمی توانیم سلامت مردم را به دست دشمنانی بسپاریم که سلاح بیولوژیک جزئی از استراتژی آن هاست

سلامی بیان کرد: خیلی ها دوست داشتند در شرایط بیماری به سوی دشمنان دست دراز کنیم در حالی که ما به آن ها بی اعتمادیم و ما نمی تواتیم سلامت جامعه را به دشمنانی بسپاریم که استفاده از سلاح های بیولوژیک جزیی از استراتژی مواجه با دشمنانشان است.

*آرزوی اصلی دشمنان فلج کردن و ذلیل کردن ماست

وی با بیان اینکه آرزوی اصلی دشمنان فلج کردن و ذلیل کردن ماست، خاطرنشان کرد: ما باید در شرایط کرونا نیز با اصل عزت، استقلال و اعتماد به سلامت جامعه عمل کرده که اینگونه عمل شد.

حسین سلامی بیان کرد: در بحث واکسن، انتقال واکسن از کشورهای قابل اعتماد و در عین حال تلاش جدی برای تولید واکسن بومی و تولید دنبال شد که همه این خطوط به نتیجه رسیده است.

وی ادامه داد: در زمینه داروهای کرونایی و واکسن  و تجهیزات پزشکی  تلاش ها صورت گرفت و مردم ایران ماجرای کرونا را به حماسه تاریخی تبدیل کردند و الحمدالله نظام سلامت با پایمردی و شجاعت و فداکاری و ایثار و گذشت کادر درمان و کسانی که در عرصه پیشگیری عمل کردند بر این مسائل فائق آمد.

حسین سلامی بیان کرد: ما غیر از کرونا یک تحریم جهانی را نیز داریم و عملیات روانی که آرامش اجتماعی را بگیرد؛ در واقع فشار سیاسی، تلاش برای انزوا، تحریم، عملیات رسانه ای، عملیات روانی،  حصر اقتصادی و بیماری کرونا در هیچ نقطه ای عالم چنین شرایطی توأمان وجود ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در مقابل این شرایط  مکتب اسلام، در این موضوع درخشید؛ رهبری و ولایت که تجسم اسلام است که حکمت های اسلام را در جامعه جاری می کند و مردم نیز به عنوان عنصر سوم نقش آفرینی کردند.

*جامعه در مسیر حل مشکلات قرار دارد

حسین سلامی گفت: پیوند این سه عنصر با هم کشور را از هر سختی می تواند عبور دهد و جامعه در مسیر حل مشکلات قرار دارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: استان اصفهان یک استان سربلند و تاریخ ساز بوده که همیشه درخشیده است  و دوران دفاع مقدس هم درخشش فوق العاده ای داشتند، انسان وقتی بین مردم اصفهان قرار می گیرد فقط روحیه و انرژی می گیرد و ثبات قدم پیدا می کند.

*سپاه همه بضاعتش را درگیر مسئله مبارزه با کرونا خواهد کرد

وی گفت: ما به عنوان سپاه همه بضاعتمان را درگیر مسئله مبارزه با کرونا خواهیم کرد و تا آخر هم خواهیم ماند و  به آب و آتش می زنیم که مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcay6n6e49nyw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما

مهم ترین اولویت دستگاه اجرایی در استان از نگاه شما چه باید باشد؟
توجه به زیرساخت ها در استان
توزیع عادلانه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی
مرتفع نمودن مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی
برخورد با مفاسد اقتصادی و ویژه خواری ها