تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۳
حامد زارعی گفت: یکی از مهم ترین اقدامانی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان انجام می دهد استفاده از کتابخانه سیار و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطقی است که کتابخانه ندارند.
کتابخانه های سیار در مناطق فاقد کتابخانه سیستان و بلوچستان به کار گرفته می شوند
حامد زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: رسالت اصلی  کتابخانه عمومی آگاهی بخشی و آموزش در اوقات فراغت است.

وی ادامه داد: نقش اصلی کتابخانه های عمومی بالا بردن شاخص های سواد اجتماعی است که اثر خود را در رفتارهای فردی و جمعی نشان می دهد.

این مقام مسئول عنوان کرد: بر این اساس یکی از مهم ترین اقدامانی که این اداره کل انجام می دهد استفاده از کتابخانه سیار و توسعه فعالیت های فرهنگی در مناطقی است که کتابخانه ندارند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا، با همکاری مسئولان زابل یک دستگاه اتوبوس در حال واگذاری به اداره کتابخانه هاست که پس از واگذاری، تجهیز کتابخانه سیار در دستور کار قرار می گیرد تا به همه نقاط سیستان خدمات دهی کند.

زارعی اظهار کرد: امیدواریم با همراهی مسئولان استان و جنوب استان بتوانیم کتابخانه های سیار را برای مناطقی که فعلا پایگاه فرهنگی و کتابخانه ندارند راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdccxsqs12bq0e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما