تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۱
عبدالعظیم درازهی گفت: ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر سراوان اختصاص یافت.
اختصاص ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی حاشیه شهر سراوان
عبدالعظیم درازهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون از اختصاص ۱۸۰ میلیار د ریال اعتبار در سالجاری برای ساماندهی محلات مورد هدف باز آفرینی این شهرستان خبر داد.

وی اظهار داشت: این اعتبار امسال برای نخستین بار و به منظور بهسازی معابر و احداث مدرسه در نقاط حاشیه قلعه کهنه، بخشان و‌ قلعه امرا سراوان هزینه می شود.

وی ادامه داد: حدود ۱۶۰هکتار از مساحت محلات حاشیه شهر سراوان دارای مصوبه ستاد باز آفرینی شهری است که چهار محله سکونتگاه را در خود جای داده بطوری که جمعیتی بالغ بر ۱۸ هزار نفر را در این محلات سکونت دارند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سراوان بیان کرد: به منظور ارائه خدمات به شهروندان در نقاط مورد هدف طرح باز آفرینی این شهرستان علاوه بر اقدامات عمرانی برگزاری دوره های مهارت آموزی به منظور ایجاد اشتغال برای ساکنین و همچنین دوره های آموزشی تامین سرپناه امن و تکمیل بازارچه های محلی مورد توجه این اداره قرار گرفته است.

درازهی خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای پروژه های باز آفرینی شهری در محلات مورد هدف ارتقای شاخص های زندگی شهری،‌ دسترسی آسان به خدمات و توانمند سازی ساکنان این محلات است.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcc0sqso2bq0e8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما