تاریخ انتشار :جمعه ۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۳۹
نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد؛

الگو گیری از دفاع مقدس برای غلبه بر جنگ اقتصادی

عبدالناصر درخشان گفت: اکنون به نوعی در دفاع مقدس دوم قرار داریم که می طلبد مردم بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و با اعتماد و تلاش حداکثری دفاع مقدس دوم را هم با سربلندی سپری کنند.
الگو گیری از دفاع مقدس برای غلبه بر جنگ اقتصادی
به گزارش عصرهامون عبدالناصر درخشان، نماینده مردم حوزه انتخابیه ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: مهم ترین وظیفه ما در قبال دفاع مقدس زنده نگه داشتن روحیه میهن پرستی، وطن دوستی و در عین حال حفظ وحدت در جوانان دهه های ۶۰ و ۷۰ و انتقال و ترویج این فرهنگ به نوجوانان است.

وی افزود: مهم ترین دستاورد دفاع مقدس صبر و بردباری، اعتماد به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت آیت الله خمینی( ره ) بوده که در آن شرایط بحرانی که سال های اول تولد نظام بود باعث شد با سربلندی آن دوران را سپری کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: هم اکنون که نظام و انقلاب به پختگی رسیدند، هر روز شاهد جنگی اقتصادی و فرهنگی هستیم که فرق چندانی هم با دفاع مقدس اول ندارد.

درخشان خاطرنشان کرد: اکنون به نوعی در دفاع مقدس دوم قرار داریم که می طلبد مردم به ویژه قشر جوان و پویای ما بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار داده و با اعتماد و امید به آینده و تلاش حداکثری دفاع مقدس دوم را هم با سربلندی سپری کنند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjhvevouqexhz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما