تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱
محسن کهرازهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میرجاوه گفت: ۶٣ متقاضی چشم انتظار کسب مجوز برای ایجاد پرورش مرغ گوشتی هستند.
۶٣ متقاضی چشم انتظار کسب مجوز  برای ایجاد پرورش مرغ گوشتی در شهرستان میرجاوه
به گزارش عصرهامون، محسن کهرازهی صبح امروز در جریان بازدید معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان از واحد مرغداری ٢٠٠ هزار قطعه ای ندای پر طلای تمین، بیان کرد: این مرغداری بعنوان بزرگترین مرغداری استان از ٣۵ هزار قطعه در هردوره ، طی سال‌های اخیر با سرمایه‌گذاری ٢٠٠ میلیارد ریالی در سه فاز اقدام به توسعه آن نموده و هم اکنون ظرفیت جوجه ریزی آن به ٢٠٠ هزار قطعه در هردوره افزایش یافته است.

وی افزود: با رفع ممنوعیت توسعه واحدهای پرورش مرغ گوشتی در سطح استان، این مدیریت با همکاری فرمانداری شهرستان، سازمان جهاد کشاورزی و ادارات وابسته از ابتدای امسال تاکنون ۶٣ متقاضی ایجاد مرغداری جدید به سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان معرفی کرده که از این میزان پرونده، ٣١ پرونده موافقت اصولی دریافت وجهت تخصیص زمین وآب به سازمان‌های مربوط ارجاع شده اند.

وی تصریح کرد: برای ایجاد ٣١ واحد جدید مرغداری که سالیانه ظرفیت جوجه ریزی ۶٠٠ هزار قطعه در هردوره را خواهند داشت حداقل بیش از یک هزار میلیارد ریال بخش خصوصی سرمایه‌گذاری خواهد نمود.

کهرازهی اظهار کرد: هم اکنون ٧ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی در شهرستان مرزی میرجاوه با ظرفیت جوجه ریزی یک میلیون و ١۶٠ هزار قطعه در سال مشغول فعالیت بوده و حدود ٢ هزار تن گوشت مرغ به بازار عرضه می کند.

وی با اشاره به منابع آبی در منطقه اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این ٣١ واحد جدید ، ٢ میلیون و ۴٠٠ هزار قطعه در سال به ظرفیت جوجه ریزی شهرستان اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcamun6m49nyi1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما