تاریخ انتشار :جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۰
امام جمعه ایرانشهر گفت:اقدامات نیروی زمینی سپاه امید بخش محرومان و برهم زننده خواب دشمنان است.
رزمایش محمد رسول الله (ص) جلوه ای از اقتدار و مردمی بودن را به نمایش گذاشت/شهید سلیمانی غیرت دینی داشت
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ حجت الاسلام والمسلمین عیسی بزمانی، امام جمعه شهرستان ایرانشهر در خطبه های نماز جمعه ایرانشهر در بین نمازگزاران در مصلی فاطمه الزهرا(س) بیان کرد: خودم و شما برادران و خواهران ایمانی را به رعایت تقوای الهی دعوت می کنم و تقوا همچون سپری در برابر گناهان است و انسان را از ارتکاب به خطا دور می کند.

وی افزود: در طول تاریخ اسلام و در عمر با برکت انقلاب اسلامی این موضوع را درک ‏کردیم که در هر عرصه‌ای صاحب قدرت و قوت بودیم نقشه و تمام توان دشمن خنثی ‏و در هر زمینه‌ای که نسبت به آن کم توجهی کردیم آسیب دیدیم.‏

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: پیام رزمایش محمد رسول الله(ص) به دشمنان این است که مدافعان امنیت نظام ‏اسلامی محکم، جدی و استوار هستند و با هیچ متجاوزی به امنیت استان، کشور و منطقه تعارف ‏نداشته و با یک مشت آهنین، مستحکم، فوری، به موقع و هوشمندانه آمادگی پاسخ ‏دارند.‏

وی خاطرنشان کرد: نوزدهم و نهم دی ماه نشانه غیرت دینی مردم عزیز ایران بوده که به این مسئله توجه ویژه دارند و داشتن این ویژگی تحول ایجاد می کند.

این خطیب جمعه اذعان کرد: شهید سلیمانی دارای غیرت دینی و منشا تحول بود و ادای دین کرده بود و در نامه ای که به دخترش می نویسد که عزیزم من متعلق به سپاهی هستم که نمی خوابد و نباید بخوابد تا دیگران در آرامش بخوابند و آرامش من فدای آرامش دیگران باشد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند هر کس غیرت دینی داشته باشد به کمک انقلاب و نظام می آید که با توجه به این موضوع خیلی ها به دلیل عدم داشتن این ویژگی از قطار انقلاب به نوعی خارج شدند، چون دل در گرو غرب و غرب گرایی داشتند.

حجت الاسلام بزمانی خاطرنشان کرد: مسئولین باید خدمت رسانی صحیح و نظارت دقیق و جدی را در دستور کار خود قرار دهند تا به این وسیله مشکلات معیشتی مردم در راستای تامین نفت، گاز، نان مرتفع شود.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccspqss2bq018.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما