تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۲۰
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به تیم ملی امیدوارم و اطمینان دارم که در جام جهانی از گروه‌مان صعود می‌کنیم.
قلی زاده: از اسکوچیچ چیز‌های زیادی آموختم/ اطمینان دارم در جام جهانی از گروه‌مان صعود می‌کنیم
به گزارش عصرهامون به نقل از راه دانا؛ علی قلی زاده، هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: کسی فکر نمی کرد در این شرایط سخت ما بتوانیم این کامبک را بزنیم. بچه های تیم ملی و کادرفنی لیاقت همچین نتیجه ای را داشتیم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و شرایط تیم خیلی خوب است. امیدوارم این دو بازی پیش رو را هم ببریم و صعود به جام جهانی را صددرصد کنیم.
او درباره پیش بینی اش از تیم ملی در جام جهانی افزود: مردم دوست دارند که تیم ملی از گروهش در جام جهانی صعود کند و فکر می کنم این چیز دست نیافتنی نیست. جام جهانی قبلی ثابت کردیم و نشان دادیم که می توانیم ولی با یک بدشانسی نتوانستیم به مرحله بعد برویم. خیلی به این تیم امید دارم و ان شا الله از دور گروهی صعود می کنیم. اطمینان دارم که از گروه‌مان در جام جهانی صعود خواهیم کرد.
او با تاکید بر حمایت از اسکوچیچ بیان کرد: اسکوچیچ از طرف رسانه ها و مردم خیلی تحت فشار است و او واقعا از ته دل کار و با تمام وجودش تلاش می‌کند. او دوست دارد تیم نتیجه بگیرد و فکر می کنم اینطور افراد کم پیدا می شود و امیدوارم مردم حمایت کنند. چنین افرادی در فوتبال نادر هستند. من از اسکوچیچ چیز‌های زیادی آموختم.
بازیکن سابق سایپا درباره سقوط این تیم به لیگ یک گفت: برای مسئولان سایپا متاسفم که چنین بلایی سر تیم آوردند. من هنوز  بازی‌های سایپا را در لیگ یک دنبال می‌کنم و امیدوارم  تیم دوباره به لیگ برتر برگردد.
انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdccmpqsp2bq018.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما