تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان

مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان به اتمام رسید

عطاءاله اکبری از اتمام مرحله نخست ساخت و تکمیل پل نهراب سیستان در قالب نصب تیرهای فلزی خبر داد.
مرحله نخست ساخت پل نهراب سیستان به اتمام رسید
عطاء اله اکبری، مدیر کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: عملیات ساخت پل نهراب بعد از وقف چند ساله با پیگیری های این اداره کل از اوایل سالجاری مجدد بطول ۱۹۲ متر در قالب هشت دهانه ۲۴ متری از سر گرفته شد بطوری که در حال حاضر با تلاش های شبانه روزی صورت گرفته مرحله نخست آن در قالب نصب تیرهای فلزی به عنوان مهمترین بخش علمیات اجرایی به اتمام رسید.

وی افزود: همچنین با توجه به اینکه اتمام و بهره برداری از این پل به دلیل جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه ای پل قدیمی دارای اهمیت فراوانی برای این اداره کل است مرحله دوم و تکمیلی آن نیز در قالب عملیات قالب بندی و اجرای دال از اوایل بهمن ماه سالجاری آغاز خواهد شد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای احداث پل نهراب تاکنون ۲۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی این اداره کل هزینه شده است که با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد در حال سیر مراحل نهایی است.

اکبری تصریح کرد: تمام تلاش اداره کل راه و شهرسازی استان بر این است تا پایان سالجاری عملیات ساخت این پرورژه به اتمام برسد و شهروندان گرامی استان از مزایای آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcjmiev8uqexxz.fsfu.html
نام شما
آدرس ايميل شما