تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۶
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

کشف ۸ هزار ليتر روغن نباتی قاچاق در چابهار

سردار محمد ملاشاهی از کشف بيش از ۸ هزار ليتر روغن نباتی قاچاق توسط دريابانان پايگاه درياباني چابهار خبر داد.
کشف ۸ هزار ليتر روغن نباتی قاچاق در چابهار
به گزارش عصرهامون؛ سردار محمد ملاشاه، فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دريابانان پايگاه درياباني چابهار در راستاي جلوگيري از ورود کالاي قاچاق به چرخه اقتصاد داخلي کشور و مبارزه بي امان با قاچاق کالا، اقدام به اجراي طرح مقابله با قاچاقچيان در محورهاي مواصلاتي به مناطق مرزي پرداختند.

فرمانده مرزباني استان در ادامه افزود: دريابانان با اجراي گشت زني در محورهاي مواصلاتي به مرز به دو دستگاه خودروي کاميون و پژو پارس مشکوک که جهت بررسي بيشتر آنها را متوقف کردند.

وي در ادامه تصريح کرد: در بررسي اوليه از خودروها، مشخص شد محموله روغن نباتي فاقد هرگونه مدارک قانوني بوده که در بازرسي از خودروها ۸ هزار ليتر روغن نباتي قاچاق و مقدار ۷۲۰ ليتر سوخت قاچاق کشف شد.

ملاشاهی با اشاره به دستگيري ۲ نفر قاچاقچي و توقيف دو دستگاه خودرو خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ريالي کالاهاي مکشوفه را يك ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال برآورد کرده‌اند که پس از انجام اقدامات قانوني، تحويل مراجع ذي صلاح شدند.

فرمانده مرزباني استان سيستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: قاچاق يکي از بزرگترين لطمه‌هاي جبران‌ناپذير بر پيکره‌ي اقتصادي کشور بوده که مرزداران استان در اين راستا با عزم جدي و تلاش‌هاي شبانه‌روزي با هرگونه تجاوز مرزي و قاچاق کالا بصورت قاطع برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcfctdyvw6djja.igiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما