تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۵۵
سردار احمد طاهری از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۹۳۵ کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.
دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۹۳۵ کیلو مواد مخدر از قاچاقچیان مسلح در سراوان
سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال محموله مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان سراوان مطلع شدند.

وی افزود:  تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدرسراوان مسیر تردد قاچاقچیان را تحت رصد و کنترل خود قرار دادند و در نهایت عصر دیروز اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور اسفندک - سراوان بودند شناسایی کردند و به آنها دستور ایست دادند.

به گفته طاهری، سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس به سمت خودروهای انتظامی تیراندازی کردند و با سرعت از محل متواری شدند. در نهایت خودرو های حامل مواد زمین گیر و قاچاقچایان مجبور به فرار به کوهستان های اطراف شدند.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات مأموران انتظامی ۳ نفر از سوداگران مرگ را دستگیر کردند و ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۲۲ فشنگ جنگی، طی بازرسی از خودروهای توقیفی، مقدار ۹۳۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در گلوگاه ها و ورودی های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریخ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
 
https://www.asrehamoon.ir/vdccipqs42bq0p8.ala2.html
نام شما
آدرس ايميل شما