تاریخ انتشار :سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۳
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر؛

پیگیر خرید تجهیزات دستگاه سی تی اسکن هستیم

شکر الله معشوری گفت: تیوب دستگاه سی تی اسکن مستقر در بیمارستان ایران پس از نصب و گارانتی هنوز تعویض نشده و در این مدت بیماران زیادی با این دستگاه تصویر برداری شدند که در نهایت عمر مفید این قطعه تمام شده و مجددا نیاز به تعویض پیدا کرده است.
پیگیر خرید تجهیزات  دستگاه سی تی اسکن هستیم
به گزارش عصرهامون به نقل از پهره؛ در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر خرابی دستگاه سی تی اسکن (CT Scan) بیمارستان های ایرانشهر با شکر الله معشوری، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان در گفت و گو با خبرنگار پهره بیان کرد: بیمارستان خاتم (ص) به عنوان سانتر بستری بیماران کرونایی و تروما در ایرانشهر منطقه بوده و در مدت پاندمی بیماری کرونا، میزان استفاده از این دستگاه به عنوان یک خدمت تشخیصی نیز بیشتر شده است.

وی با اشاره به خرابی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان ایران، افزود: از عمر مفید قطعات مصرفی در دستگاه های ذکر شده به ازای هر بار تصویربرداری کاسته می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: تیوب دستگاه سی تی اسکن مستقر در بیمارستان ایران پس از نصب و گارانتی هنوز تعویض نشده و در این مدت بیماران زیادی با این دستگاه تصویر برداری شدند که در نهایت عمر مفید این قطعه تمام شده و مجددا نیاز به تعویض پیدا کرده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تمامی اقدامات لازم برای تعویض قطعه دستگاه سی تی اسکن پیگیری های لازم از جمله تامین ارز، واریز وجه به حساب شرکت و هماهنگی لازم برای تامین قطعه انجام شده ولی تاکنون شرکت تیوب درخواستی را تامین نکرده و دستگاه بیمارستان ایران غیر فعال شده است.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده از اداره تجهیزات وزارت بهداشت شرکت وارد کننده پس از ترخیص قطعه، هماهنگی با شرکت پشتیبان دستگاه انجام خواهد گرفت و بلافاصله قطعه برروی دستگاه نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی اضافه کرد: طی مدت زمانی که دستگاه بیمارستان ایران مشکل پیدا کرده و از مدار فعالیت خارج شده، طبق هماهنگی‌های انجام گرفته دستگاه سی تی اسکن خاتم الانبیا(ص) به صورت شبانه روزی فعال است.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcdok0f9yt0o96.2a2y.html
نام شما
آدرس ايميل شما