تاریخ انتشار :چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۵۷
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان:

۱۲۱ پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام ده فجر افتتاح خواهد شد

خلیل عوض زاده گفت: ۱۲۱ پروژه توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی با اعتباری بالغ بر ۷۲۰ میلیارد ریال همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در این استان افتتاح می‌شود.
۱۲۱ پروژه توزیع برق سیستان و بلوچستان در ایام ده فجر افتتاح خواهد شد
خلیل عوض زاده، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: ۷۷ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۶۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲۱۲ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم عملیاتی شبکه های قابل افتتاح است.

وی ادامه داد: ۲۵ هزار و ۵۶۲ خانوار با افتتاح این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به افتتاح سه پروژه برق رسانی در روستاهای موتور بایگان شهرستان سراوان، خوشاب مک سوخته شهرستان گلشن و حیدر حوت شهرستان فنوج اشاره کرد و اظهار کرد: شبکه برق رسانی این روستاها با بهره مندی ۱۵۱ خانوار و با اعتبار ۳۰ میلیارد ريال افتتاح می شود.

وی به پروژه‌های کلنگ زنی شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود:۵۱ پروژه کلنگ زنی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش های توسعه، بهینه سازی، اصلاح، روشنایی و برقرسانی در مناطق مختلف این استان به زمین زده خواهد شد.

عوض زاده با بیان اینکه ۳۱ هزار و ۸۶۶ خانوار با کلنگ زنی این پروژه ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره مند خواهند شد تصریح کرد: ۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱۷۹ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۹۳ دستگاه ترانسفورماتور طی این پروژه ها احداث و راه اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش‌ از ۹۰ درصد پروژه‌ها در حوزه روستایی است ادامه داد:۶۲۱ روستای سیستان و بلوچستان با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه‌ها از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره ‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdcg7n9qnak9t34.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما