تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۹
دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب مردم ایران در سخنرانی ها و وعده های انتخاباتی اش واژه سیستان و بلوچستان را بسیار بکار بردند و مردم این استان را دلخوش به آینده ای نوید بخش کردند، اکنون زمان عمل به قول است، از اینرو با بازخوانی وعده هایشان در رابطه با این استان، به انتظار می نشینیم تا این وعده ها هرچه زودتر عملی گردد.
تلاش کنیم تا سیستان و بلوچستان مرکز توسعه و افتخار کشور شود
به گزارش عصر هامون، دکتر حسن روحانی به مردم سیستان و بلوچستان وعده های زیر را دادند:

* مردم استان انتظار بیشتری در تامین امنیت دارند و حل مشکل امنیتی در گرو راه های توسعه استان، واگذاری امنیت به مردم و تعامل با کشور های همسایه افغانستان و پاکستان است.

*برای امنیت بیشتر نیازمند توسعه و گسترش صنعت و بخش کشاورزی و بهره برداری از منابع دریایی در استان هستیم و اگر فقط یک مرکز برای سوختگیری کشتی ها در دریای عمان ایجاد شود بخش مهمی از اشتغال و بیکاری استان را حل خواهد کرد.

*افراد صاحب نفوذ محلی با استفاده از نیرو های محلی بهتر می توانند امنیت را برقرار کنند.

*سومین راه برای ایجاد امنیت در استان تعامل و همکار ی مناسب با کشور های همسایه از جمله افغانستان و پاکستان است.

*در دولت تدبیر و امید همه اقوام و مذاهب فرصت برابر خواهند داشت و همانطور که قول دادم حقوق شهروندی را تدوین خواهیم کرد.

*اقوام مختلف در این سرزمین فرصتی زیبا برای کشور ایران محسوب می شوند و ما در شرایطی نیستیم که بگویند تهرانی ها از سیستان و بلوچستانی ها ایرانی تر هستند و نباید بگذاریم به شیوه ای عمل شود که عده ای در تردید قرار بگیرند.

*من فرزند کویرم و می دانم کویر در کنار خشونت های طبیعت چه زیبایی هایی دارد و باید همه باید تلاش کنیم تا استان سیستان و بلوچستان مرکز توسعه و افتخار کشور شود.

* در دولت من زنان و مردان در عرصه اجتماعی دارای فرصتی برابر هستند، نباید اینهمه مقابل زنان و دختران سد بست زیرا زنان و دختران ایرانی اهل عفت و پاکدامنی هستند و اعتقاد و باور های آنها کمتر از مردان نیست.

انتهای پیام/5696 https://www.asrehamoon.ir/vdcd.z0s2yt09sa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

بهرام
شما هم دست کمی از احمدی نژاد ندارید آقای روحانی !
با تخریب اومدید روی کار! از همین عکسی که دست هوادارتون هست مشخصه که خیلی هم اعتدال دارید !!!!