تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۲۸
با تصمیم هیئت دولت و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی، ساعت کاری ادارات و بانک‌ها در ماه مبارک رمضان تعیین شد.
ساعت کاری بانک ها و ادارات سیستان و بلوچستان در ماه مبارک رمضان

به گزارش عصر هامون به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، این تصمیم در راستای بند (۳) اصل (۴۳) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و به منظور ایجاد زمینه لازم برای استفاده مطلوب کارکنان دولت از فضایل و معنویات ماه مبارک رمضان و به وجود آمدن فرصت مناسب برای خودسازی و بهره‌مندی از برکات عدیده این ماه شریف و نورانی، اتخاذ شده است.

براین اساس فعالیت اداری تمامی سازمان‌ها و ادارات دولتی استان‌، صبح‌ها با یک ساعت تأخیر شروع و بعدازظهر نیز با یک ساعت و نیم زودتر خاتمه می‌یابد و هرگونه فعالیت فوق برنامه قبل یا بعد از پایان ساعت کار انجام می‌‌شود.

همچنین ساعات کار ادارات و بانک‌ها در روزهای ۱۹ و ۲۳ با یک ساعت تاخیر نسبت به سایر روزهای ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد.

براساس این تصمیم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف شد ساعت فعالیت بانک‌ها را به گونه‌ای تنظیم کند که آغاز آن حداقل ۳۰ دقیقه قبل از شروع به کار ادارات و سازمان‌ها باشد.

همچنین کسری کار ناشی از اجرای این تصویب‌نامه در ماه مبارک رمضان در خصوص کارکنان مشمول دورکاری در چارچوب آیین‌نامه مربوط و با رعایت سقف مقرر در قانون (۴۴ ساعت در هفته) از طریق انجام دورکاری و در خصوص سایر کارکنان از طریق دورکاری در غیر از موارد مندرج در آیین‌نامه مربوط یا برنامه آموزش حضوری و غیر حضوری، موضوع ماده (۹۳) قانون مدیریت کشوری جبران می‌شود.

انتهای پیام/5696 https://www.asrehamoon.ir/vdcf.mdmiw6d11giaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما