تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۵
فضل کریم بهرام زهی رئیس شورای اسلامی روستای مورت شهرستان سراوان گفت: راه اندازی و نصب دکل ایرانسل و پوشش اینترنت در روستای مورت بخش مهرگان باعث خوشحالی مردم شده اما باتوجه به اینکه اکثر اهالی این منطقه از اپراتور همراه اول استفاده می کنند، این شبکه در فاقد هرگونه پوشش مخابراتی در این منطقه است.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ حساب کاربری منتسب بلوچ زهی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات سیستان و بلوچستان از دسترسی 315 خانوار از اهالی روستاهای مورت و ناهیچک شهرستان سراوان به اینترنت پر سرعت با احداث سایت جدید از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  و تکمیل پوشش جاده سراوان_ کوهک خبر داده است.

در همین راستا فضل کریم بهرام زهی رئیس شورای اسلامی روستای مورت در واکنش به این توئیت گفت: راه اندازی و نصب دکل ایرانسل و پوشش اینترنت در روستای مورت بخش مهرگان موجب خوشحالی اهالی این منطقه شد.

وی ضمن قدر دانی از این اقدام، افزود: همت  مسئولان ارتباطات و فناوری استان  سبت به تحت پوشش قرار دادن روستا و برخورداری از شبکه ارتباطی ایرانسل موجب خوشحالی اهالی محل و منطقه شده است.

رئیس شورای اسلامی روستای مورت اما در ادامه با اشاره به عدم وجود پوشش شبکه های تلفن همراه اول در روستا و همچنین مسیر جاده ترانزیتی  سراوان  کوهک تا فاصله ۲۰ کیلومتری  به طرف سراوان؛ نظر به نیاز تردد کنندگان و نیا استفاده از شبکه همراه اول خواستار نصب و راه اندازی  و دسترسی به این شبکه ارتباطی شد. 

بهرام زهی با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی خصوصا در حوزه ارتباطات و نیاز مردم به اینترنت، دسترسی به تمامی شبکه های ارتباطی را مورد لزوم دانست.

وی در پایان با اشاره به لزوم پوشش تمامی شبکه های ارتباطی و تلفن همراه  در روستا و  جاده های ترانزیتی، خواستار رفع این مشکل از سوی متولیان امر شد.

 لازم به ذکر است روستای مورت از توابع بخش مهرگان در ۴۵ کیلو متری سراوان مسیر جاده سراوان کوهک قرار دارد.

انتهای پیام/ https://www.asrehamoon.ir/vdchvinzq23nxqd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما