تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۷:۵۹
شماری از شهروندان سیب و سورانی از عملکرد اداره پست این شهرستان در روزهای کرونا ابراز گلایه کردند.
به گزارش عصرهامون؛ به نقل از شستون؛ برخی از شهروندان سیب و سورانی به دنبال عدم حضور پرسنل اداره پست در ساعت اداری، با انتشار کلیپی در فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به این موضوع اعلام کردند.

معضل اصلی،کمبود نیروی انسانی در اداره پست است

در همین راستا خبرنگار ما جهت پیگیری موضوع با مجیب حسنی، فرماندار سیب و سوران به گفت و گو پرداخت که وی گفت: با توجه به گزارشات و نارضایتی هایی که اخیرا توسط شهروندان در  خصوص وضعیت  اداره پست شهرستان مخابره شده ذکر چند مورد که شفافیت موضوع را مشخص و ابهامات پیش آمده را برطرف کند ضروری است‌.

وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در اداره پست شهرستان بیان کرد: در اداره پست سیب و سوران فقط یک نفر کارمند رسمی فعالیت می کند که هم ریاست اداره را برعهده دارد و هم تمامی امورات را پیگیری و انجام می دهد‌.

این مقام مسئول ادامه داد: یک نفر نامه رسان در امورات کارهای پستی این اداره فعالیت دارد که با توجه به حجم بالای مبادلات پستی، تقاضا و مراجعات مکرر مردمی سبب شده است که پاسخگوی نیاز مردم در این خصوص نباشد، برهمین اساس مکاتبات و پیگیری هایی در خصوص افزایش نیروی انسانی جدید در قالب نیروی قراردادی و نامه رسان با مدیرکل پست  استان صورت گرفته و قول های مساعدی دریافت کردیم که امید است حداکثر تا یک ماه آینده به تعداد نامه رسان ها اضافه شود.

حسنی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت و معذوریت هایی که مدیرکل در بکارگیری و عقد قرارداد نیروهای جدید اعلام کرده نگرانی هایی از این باب وجود دارد که این امر محقق نشود.

وی درخصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر عدم حضور  کارکنان اداره پست در ساعات اداری گفت: با توجه به بررسی های انجام شده  و توضیحات مدیر پست شهرستان که در زمان تهیه این کلیپ یکی از مراجعه کنندگان درخواست بسته ای را اعلام می کند که نامه رسان جهت آوردن بسته به انبار مراجعه می کند و مراجعه کننده در همین حین با توجه به اینکه نامه رسان درانبار حضور داشته اقدام به تهیه کلیپ و نشر آن در فضای مجازی می کند که این موضوع در دستور کار و  پیگیری مراجع قضایی دارد.

این مقام مسئول تصریح کرد: حجم مراجعات و مبادلات در پست بسیار زیاد است و اگر در سطح  استان و حتی ملی جهت تقویت زیرساخت های پست و تامین نیروی انسانی مورد نیاز اقدامی عاجل و لازم صورت نپذیرد قاعدتا در این حوزه دچار مشکلاتی خواهیم شد.

وی اذعان کرد: ایجاد دفاتر پیشخوان رسمی دولت که به عنوان کارگزار در بحث دریافت مرسولات پستی  وارد میدان خدمت رسانی به شهروندان شوند در دستور کار شهرستان قرار دارد  و اخیرا برای یکی از دفاتر شهر سوران امکان دریافت مرسولات پستی فراهم شده تا خدمت رسانی به مردم با خللی مواجه نشود.

حسنی افزود: با توجه به حجم بالای مرسولات و بسته های پستی، مسئله‌ی دریافت مرسولات پستی به عنوان یکی از دغدغه های ما مطرح است و با توجه به نبود نیروی انسانی کافی برای پاسخگویی و همچنین همزمانی وقت اداری با اوقات شرعی نماز، بنابر اعلام مدیریت پست شهرستان  و بررسی های انجام شده، به مدت 30 دقیقه مدیر اداره جهت انجام نماز ظهر از خدمت رسانی به مردم معذور بوده  که در این خصوص هم تذکراتی داده شده که امید است با رعایت تمامی موارد و کمک دستگاه های استانی جهت بکارگیری نیروی انسانی متناسب و لازم برای پاسخگویی به نیاز شهروندان بتوانیم شرایط مطلوب تری را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdcgnn9qzak9tt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما