کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

طی مراسمی؛

17 نفر از زندانیان خاش به آغوش گرم خانواده بازگشتند

تفتان ما , 25 بهمن 1395 ساعت 9:05

سرپرست زندان شهرستان خاش گفت: در مراسمی 17 نفر از زندانیان این شهرستان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.


به گزارش عصرهامون، به نقل از تفتان ما، مرتضی پیری در مراسم آزادی برخی از زندانیان خاش تحت عنوان مرخصی پایان حبس، اظهار کرد: نوع زندانبانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی متفاوت از سایر جوامع است و زندانبانی در این کشور براساس حفظ شان و کرامت انسانی است و ما نیز زندانیان و خانواده های آنان را جزئی از جامعه می دانیم و بر حفظ کرامت انسانی و رفعت اسلامی تاکید و توجه داریم.
وی تصریح کرد: افراد آزاد شده با اراده و همت قوی به فعالیت های شایسته اجتماعی بپردازند و در کنار خانواده زندگی سالم و شیرینی داشته باشند.
پیری با بیان اینکه طبق آیات نورانی قرآن کریم باید تمام فقرا و زندانیان را از اعضای خانواده خود بدانیم و به روح عمومی در جامعه توجه کنیم، گفت: جهت ایجاد زندگی آزاد در جامعه باید نفقه عمومی پرداخت شود و حضور این زندانیان پس از آزادی در برنامه های فرهنگی و تربیتی سبب بازگشت سعادتمندانه آنها به کانون گرم خانواده و جامعه می شود.
وی خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر امسال برنامه های نظیر بازدید رئیس دادگستری شهرستان از زندان، جشن بزرگ انقلاب در زندان، مسابقه دو و میدانی مددجویان و سربازان وظیفه زندان و بازدید رئیس حفاظت و اطلاعات اداره کل زندانهای استان از زندان خاش برگزار شد.
* راضی به دیدن شما در این محافل و مجامع نیستیم
دادستان دادسرای عمومی و انقلاب خاش نیز در ادامه با بیان اینکه ما راضی به دیدن شما در این محافل و مجامع نیستیم، اظهار کرد: امیدواریم شما را در آینده در جمع مردمان خوب و محافل بهتر ببینیم و شما در کنار خانواده قرار بگیرید.
حکمتیان دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب خاش خاطرنشان کرد: تعقیب مجرمین، اقامه دعوی، تعقیب متهم به جرم و عهده دار کشف جرم از جنبه حق اللهی و حفظ حقوق عمومی و حدود اسلامی از وظایف دادستان است و در این خصوص به شدت با مجرمین برخورد قانونی می شود.
وی با بیان اینکه دین مبین اسلام بر مبنای عدالت پایه گذاری شده است، اظهار کرد: متاسفانه بعضی از افراد آبرومند جامعه به لحاظ بدهی ناخواسته در زندان به سر می برند که این به معنای بزهکاری آنان نیست بلکه آنان بدهکارند و توان پرداخت ندارند.
گفتنی است؛ در ادامه این مراسم تعداد 17 نفر از مددجویان نامه های آزادی خود را از دادستان و مدعوین دریافت کردند.
انتهای پیام/3028
 
 


کد مطلب: 92200

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/gallery/92200/1/17-نفر-زندانیان-خاش-آغوش-گرم-خانواده-بازگشتند

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir