پایگاه خبری تحلیلی عصر هامون 5 فروردين 1398 ساعت 15:01 https://www.asrehamoon.ir/news/110121/افزایش-یک-نیم-برابری-ورود-گردشگر-چابهار-قیاس-سال-گذشته-آماده-باش-ستاد-خدمت-رسانی-نوروزی-مسافرین -------------------------------------------------- عنوان : افزایش یک و نیم برابری ورود گردشگر به چابهار در قیاس با سال گذشته/ آماده باش ستاد خدمت رسانی نوروزی به مسافرین -------------------------------------------------- سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان چابهار از آماده باش ۴۸ ساعته ستاد خدمت رسانی به مسافرین نوروزی در چابهار با توجه به افزایش یک و نیم برابری ورود گردشگر به منطقه خبر داد. متن : به گزارش عصرهامون، رحمدل بامری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار چهاربهاران اظهار کرد: در نوروز امسال با توجه به جلسات غیر نمایشی انجام شده امکانات و خدمات زیادی برای مسافران نوروزی به بندر چابهار در نظر گرفته شد.   وی با اشاره به بازدید بالای گردشگران از نوار ساحلی بریس و گواتر افزود: روکش آسفالت و رفع خرابی های این محور در کنار ساخت چندین پارکینگ من جمله خدماتی بود که به صورت ضرب الاجل برای تسهیل مسافر به مناطق گردشگری انجام شد.   سرپرست فرمانداری چابهار ادامه داد: سرویس های بهداشتی و حمام های بین راهی در سال جاری با افزایش ورود گردشگر احداث و جای گذاری شد به طوری که مسافران بدون دغدغه دسترسی به این موارد از سفر خود لذت ببرند.   وی با اشاره به پاسخگویی انفرادی در خصوص مشکلات مسافران تاکید کرد: حتی شخصا در مورد مشکلات و حل مشکل مسافر در دسترس بوده و پیگیر دغدغه های مسافران خواهم بود.   وی حضور پایگاه های امدادی و اطلاع رسانی در معابر و گذرگاههای اصلی شهر و برون شهری را مهم دانست و عنوان کرد: همه نهادها و ارگان های خدمات رسان از قبیل اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، میراث فرهنگی، آموزش و پرورش و سازمان منطقه آزاد چابهار در قالب پایگاههای جاده ای به مسافران خدمات رسانی می کنند.   بامری با اشاره به کمک رسانی به مسافران در مواقع بحران خاطرنشان کرد: ستاد اسکان تسهیلات نوروزی چابهار ۶ سالن در نقاط مختلف شهری برای مواقع ضروری مانند بارندگی روزهای اول نوروز ۹۸ در نظر گرفته است و میهمانان نوروزی می توانند در این سالن ها اسکان یابند. انتهای پیام/