تاریخ انتشار :دوشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۴
جانشین قرارگاه منطقه ای قدس نزسا از بکارگیری ظرفیت‌ها و تجهیزات سپاه برای امدادرسانی و کمک به سیل زدگان شمال سیستان وبلوچستان خبر داد.
سیل خدمت بسیجیان به یاری مردم سیل زده آمد
سردار امان اله گشتاسبی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون از بکارگیری ظرفیت‌ها و تجهیزات سپاه برای امدادرسانی به سیل زدگان در منطقه سیستان خبر داد و افزود: در تخلیه روستاهایی که دچار آبگرفتگی شده اند از ظرفیت نیروهای بسیجی برای تخلیه خانه های مردم استفاده شده است.

به گفته وی، واحدهای مهندسی، اطلاعاتی و... سپاه نیزبا بکارگیری ماشین آلات و تجهیزات راهسازی و مهندسی اعم از لودر، بلدوزر و کامیونت و... اقدام به امدادرسانی کرده اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با بیان اینکه تاکنون در 8نقطه سیستان ارتفاع کانال های انتقال دهنده آب را ارتقا داده ایم، افزود: افزیش ارتفاع و استحکام بخشی اطراف روستای تپه دز و کانال سرحدی در اطراف شهر بنجار، بازگشایی مسیری برای انتقال آب به سمت تالاب هامون در انتهای روستای سیستان و محدوده لورگ باغ، باز کردن آبراه های پشت روستای قرقری با توجه به اینکه آب به سمت برجک های مرزی و کشور افغانستان در جریان بود و هدایت سیلاب به سمت اسکله تخت عدالت از جمله فعالیت های سپاه در روزهای اخیر برای جلوگیری از بروز هرگونه حادثه و خروج و هدر رفت آب سیلاب در سیستان بوده است.

گشتاسبی گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده، برای سیلاب ٨٠دستگاه سنگين و ٦٠دستگاه سبک آماده اعزام به سیستان برای خدمات رسانی می باشند که تعدادی از آنها به منطقه اعزام شده و در صورت نیاز مابقی خودروها نیز آماده اعزام می باشند.
 
انتهای پیام/
https://www.asrehamoon.ir/vdci5uazyt1azv2.cbct.html
نام شما
آدرس ايميل شما