کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کشف انبار دپوی شیرخشک در ایرانشهر/جریمه میلیاردی برای قاچاقچیان متخلف

16 تير 1398 ساعت 13:24

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش ماموران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک انبار دپوی شیرخشک قاچاق در ایرانشهر کشف شد.


به گزارش عصرهامون، حیدر میرزایی با اشاره به کشف یک انبار دپوی شیرخشک در ایرانشهر، گفت: مامورین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شدند انبار محل دپوی شیرخشک را در یکی از روستاهای شهرستان ایرانشهر شناسایی و با اقدام به موقع مقدار 7 هزار و 500 کیلوگرم شیرخشک را قبل خروج از کشور کشف کنند.

وی افزود: متهم در تحقیقات انجام شده اعتراف کرد که نسبت به خرید کالا از استان های مرکزی کشور اقدام و قصد داشته آن را از مرز جنوب شرق کشور به پاکستان حمل و خارج کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب که این پرونده همچنان در حال رسیدگی است، تصریح کرد: شعبه تعزیرات ایرانشهر ضمن استعلام از دانشگاه علوم پزشکی در مورد قابلیت مصرف انسانی کالای مکشوفه، تخلف را محرز اعلام کرد و متخلف را به ضبط شیرخشک های مکشوفه و پرداخت 2 میلیارد و 472 میلیون ریال برای قاچاق کالا و مبلغ 321 میلیون و 360 میلیون ریال برای اتلاف 39 کیسه 25 کیلویی از محموله مذکور، محکوم کرد.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 113692

آدرس مطلب :
https://www.asrehamoon.ir/interview/113692/کشف-انبار-دپوی-شیرخشک-ایرانشهر-جریمه-میلیاردی-قاچاقچیان-متخلف

عصر هامون
  https://www.asrehamoon.ir